Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skal si det går hurtig i svingene, men det er jo bare flott! Du tenker å selge din nye E93 i løpet av de tre neste månedene eller?

Har du gjort beregninger på hvordan regnestykket blir mht å bytte bil så ofte? Altså at det muligens kan lønne seg fremfor å eie en bil over en lengere periode, eller er dette bare for moro skyld?

Nei, E93'n blir nok ikke solgt i år. Som de som følger med her husker ble den hvite solgt pga setene, og den fikk jeg mere enn jeg ga for den som demovogn, når jeg solgt den. Der solgte jeg org. hjule og modifiserte den for 15.000,-. Kjøpte 19" M5-replika til 8000, så når jeg solgte den hadde jeg nettofortjeneste på bilen.

Den Sedonarøde fikk jeg for 550.000 (pga mangel på service på setene ved den hvite) og den solgte jeg alle hjula på, og var modda for 10.000, solgte org. dekk/felgene, og fikk 525.000,- så her var tapet begrenset.

Så takk for bekymringen, men har nok kalkulator, og 20.000 i tap på to nye biler på 7 mnd kan jeg nok leve med på veien mot den perfekte bil :-)

Har det mye morro for 20' disse mnd, og dessuten hadde nok ikke den sedonarøde blitt solgt hadde jeg ikke fått sett hvor lekker en cab. ville bli i komboen Montegoblå/beige skinn med cab, Aerodynamikpakke, med Hartge understell, Hartge potter og Hartge Classic II.

Fronten og fargen blir som disse, men her stopper likheten;

b0zkcttb7v3ae1acmttz.jpg

hkn2qss7k6eepg3zac3m.jpg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe, du er sinnsyk!! positivt ment...

Imponert over hvor fort den gikk og hvor fort de klarer å få opp en ny bil til deg, avbestilling som du får ta over er var de bare bedre til å trylle en oss?

Andreas

Skrevet
hehe, du er sinnsyk!! positivt ment...

Imponert over hvor fort den gikk og hvor fort de klarer å få opp en ny bil til deg, avbestilling som du får ta over er var de bare bedre til å trylle en oss?

Andreas

Ja, d var avgjørende for bestillingen. Produksjon uke 19. Hvor lang tid tar d fra produksjon til levering kunde som regel...vet du d?

• 2 months later...
  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...