E.H.D Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Siden Sedona rød er standard farge på 1 serien så er det vel ikke en individual farge i seg selv? Individual fargene til e92 er vel Blå onyks, Rubinsort, Månesten, Asurittsort, Aventurinsølv og Diopsidsort. Men uansett er det en kjempeflott og unik farge på en e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Det er individualutgave, jo. Du får ikke den fargen til 3 serien og den må bestilles i en individualutgave. At det er andre utgaver som leverer fargen hjelper lite. Prøv gjerne selv å bestille fargen utenom individualprogrammet så ser du raskt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja, jeg ser at du må bruke individualprogammet for å få denne fargen på en 3 serie. Det jeg mente var at det ikke er en spesifikk individual farge som er i det vanlige individualprogammet til 3 serien med de fargene som jeg listet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Det er riktig. Desto bedre siden dette er den eneste som er levert i slik farge som E92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja:-)Stemmer. Han med A5'n bor der. En kollega av meg. Stemmer at det er en 3 l 4x4. Den hvite ble solgt til en pakistaner Ja. så din hvite i byen for en uke siden med de nye eierne...RÅ bil as.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja, Men nå er det en til med lik hvit E92 og sort tak i Oslo. Blir litt kjedelig det da. Liksom litt lite unik lengre da...men SedonaRød derimot. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Gratulerer med råtøff bil! Kjenner jeg har lyst til å omprioritere ting og tang her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 fet bil, gleder meg å se oppdateringen som kommer. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 fet bil, gleder meg å se oppdateringen som kommer. lykke til. Ja, gleder meg enda mere. En uke igjen nå... så er alle dele på plass. Sorte nyrer kom i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Den røde er "standard" E92 rød. Karmosinrød.Denne er Sedona-rød - en individual farge. ENDA finere i virkeligheten. Blir 20" Hartge Classic II på sommeren. Bedre bilder en dag det ikke regner og alt er på plass. Usikker på chip, den går jo jævlig bra den nye 177 hk motoren. Er liksom litt avhengig av lappen, og får kjørt i fra meg i høy fart på jobben Sommerhjul: Meget pen farge, og de Hartge felgene er dødsråe. Hadde selv tenkt på disse i 19", men det falt ut da disse kostet 48-laken. Tør ikke tenke på prisen i 20". Nye 3 serie Coupe er en bil man bare må snu seg etter, blir bare penere for hver gang man ser en. Jeg kan skaffe deg 20" Hartge Classic II (replica) i 8,5x20 foran med 245/30-20 Toyo, med 9,5x20 bak med 285/25-20, kan skaffe for kr. 24.900,-!!! Kan skaffe deg det settet for det samme, om du er intr. Prisen er ferdig levert der du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Om noen er sjuke nok på mine 19" Dotz Hanso, med 235/35-19 Vredetsein Vintrac Extreme, er disse også til salgs for 15900!! Det er BILLIG !! ET 35 foran og ET15 Bak, bygger sinnsykt kult ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 gratulerer med GRISERÅ bil! godt noen har pengene til det sier jeg bare... flott var den! gleder meg til å se den med nye felger og utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 gratulerer med GRISERÅ bil! godt noen har pengene til det sier jeg bare... flott var den! gleder meg til å se den med nye felger og utstyr Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg kan skaffe deg 20" Hartge Classic II (replica) i 8,5x20 foran med 245/30-20 Toyo, med 9,5x20 bak med 285/25-20, kan skaffe for kr. 24.900,-!!! Kan skaffe deg det settet for det samme, om du er intr. Prisen er ferdig levert der du bor. Takker for tilbudet, men jeg har akkurat kjøpt meg, ikke hentet enda, 19" M5 replica. Tror også bilen min ikke helt ville satt pris på 285 dekk i 20", jeg kjører en litt senket std familiebil vettu Hadde jeg fått de i f.eks 19" med hhv 265 og 235 skulle jeg vurdert muligheten for å kunne få hevet det andre kjøpet, det skal ihvertfall gå på uten særlig modd bortsett fra 4-hjulskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå