Gå til innhold

2008 BMW 320 DA Individual SedonaRed E92 - Endelig tilbake!

Share

Anbefalte innlegg

Siden Sedona rød er standard farge på 1 serien så er det vel ikke en individual farge i seg selv? Individual fargene til e92 er vel Blå onyks, Rubinsort, Månesten, Asurittsort, Aventurinsølv og Diopsidsort.

Men uansett er det en kjempeflott og unik farge på en e92 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jeg ser at du må bruke individualprogammet for å få denne fargen på en 3 serie. Det jeg mente var at det ikke er en spesifikk individual farge som er i det vanlige individualprogammet til 3 serien med de fargene som jeg listet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde er "standard" E92 rød. Karmosinrød.

Denne er Sedona-rød - en individual farge. ENDA finere i virkeligheten.

Blir 20" Hartge Classic II på sommeren.

Bedre bilder en dag det ikke regner og alt er på plass.

Usikker på chip, den går jo jævlig bra den nye 177 hk motoren. Er liksom litt avhengig av lappen, og får kjørt i fra meg i høy fart på jobben :D

Sommerhjul:

esq8h6zs4hgjjtebape9.jpg

Meget pen farge, og de Hartge felgene er dødsråe. Hadde selv tenkt på disse i 19", men det falt ut da disse kostet 48-laken. Tør ikke tenke på prisen i 20". Nye 3 serie Coupe er en bil man bare må snu seg etter, blir bare penere for hver gang man ser en.

Jeg kan skaffe deg 20" Hartge Classic II (replica) i 8,5x20 foran med 245/30-20 Toyo, med 9,5x20 bak med 285/25-20, kan skaffe for kr. 24.900,-!!!

Kan skaffe deg det settet for det samme, om du er intr. Prisen er ferdig levert der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skaffe deg 20" Hartge Classic II (replica) i 8,5x20 foran med 245/30-20 Toyo, med 9,5x20 bak med 285/25-20, kan skaffe for kr. 24.900,-!!!

Kan skaffe deg det settet for det samme, om du er intr. Prisen er ferdig levert der du bor.

Takker for tilbudet, men jeg har akkurat kjøpt meg, ikke hentet enda, 19" M5 replica. Tror også bilen min ikke helt ville satt pris på 285 dekk i 20", jeg kjører en litt senket std familiebil vettu 8)

Hadde jeg fått de i f.eks 19" med hhv 265 og 235 skulle jeg vurdert muligheten for å kunne få hevet det andre kjøpet, det skal ihvertfall gå på uten særlig modd bortsett fra 4-hjulskontroll :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...