Gå til innhold

2008 BMW 320 DA Individual SedonaRed E92 - Endelig tilbake!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott og litt anderledes bil! :)

Synes det er befriende å se noen som prioriterer bil, og faktisk bruker den og spanderer noen skikkelige felger på den på vinteren også.

Det er nok av dem med gamle E30er og E36er, som enten setter bort bilen og behandler den som et samlerobjekt, eller kjører rundt med rustne stålfelger halve året. For all del - de plager ikke meg, men bare godt å se noen som ikke tenker sånn. :wink:

Og til de som plages med at du bytter og prioriterer bil; lenge leve janteloven!

Det eneste som det er "godtatt" å bruke penger på her i landet, er helgefyll og ting andre ikke ser...

Takk...kloke ord fra en klok mann (åpenbart)!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan skaffe deg Xenon til din bil. Ca. 1400 kr for hele settet.

Du kan få kjøpe mine felger:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12669627

Geir

Veldig interresert i Xenon grøftelys! Dette sammen med hvite angel eyes..... Har du noe info om disse, samt noen bilder?

Apropos hvite angel eyes. Vet du hvor jeg kan få tak i slike Höen H8 XenonMatch?

Når det gjelder felger så har jeg svart deg på email.

Thanks!

Selectaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interresert i Xenon grøftelys! Dette sammen med hvite angel eyes..... Har du noe info om disse, samt noen bilder?

Apropos hvite angel eyes. Vet du hvor jeg kan få tak i slike Höen H8 XenonMatch?

Thanks!

Selectaa!

Går ut i fra at du skal ha hvite angel eyes til e91.

Da må jeg bare gjøre deg obs på at e91 og e90 IKKE har samme angel eyes som e92.

For å få hvite angel eyes på e91 så må du bytte ut den pæra som er nå (en på hver side) med LED pærer (dioder). Her er ett alternativ (som jeg har på min), kjøpt fra USA på denne nettbutikken:

http://jlevistreetwerks.com/BMW-E90/E91 ... edator-ICE™-for-the-BMW-E90/product_info.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks!

Selectaa!

Går ut i fra at du skal ha hvite angel eyes til e91.

Da må jeg bare gjøre deg obs på at e91 og e90 IKKE har samme angel eyes som e92.

For å få hvite angel eyes på e91 så må du bytte ut den pæra som er nå (en på hver side) med LED pærer (dioder). Her er ett alternativ (som jeg har på min), kjøpt fra USA på denne nettbutikken:

http://jlevistreetwerks.com/BMW-E90/E91 ... edator-ICE™-for-the-BMW-E90/product_info.html

Ahh. Takker for info. Tror jeg skal bestille litt av hvert av lys derifra. Tror jeg står over de led blinklysene da de virka litt heavy å koble til.

Jeg ser at du har kjøpt tåkelyspærer fra rimport.no. Vet du om det er samme pærer i E91?

Når det er sagt; jævli fet bil du har! Også utrolig morsomt at JlevisW har benyttet bildene av bilen din til å promotere de Predator ICE angel eyesene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. Takker for info. Tror jeg skal bestille litt av hvert av lys derifra. Tror jeg står over de led blinklysene da de virka litt heavy å koble til.

Jeg ser at du har kjøpt tåkelyspærer fra rimport.no. Vet du om det er samme pærer i E91?

Når det er sagt; jævli fet bil du har! Også utrolig morsomt at JlevisW har benyttet bildene av bilen din til å promotere de Predator ICE angel eyesene!!!

Bare kjekt å kunne hjelpe.

Først av alt så trenger du ikke LED blinklys, det er for USA gutta, der er det jo lys i blinklysa hele tiden.

Ja, siden fronten på e90 og e91 er like, så bruker de samme pærer, MEN det er forskjell på tåkelyspærene på standard front og M-sport front.

Jeg går utifra at din bil har M-sport, så da heter pærene 9006, også kalt HB4 (mens på standard front er det H11 i tåkelysa).

Kan jo også nevne at tåkelysa på e92 er H8 med standard front og H11 med M-sport front. Så her gjelder det å holde tunga rett i munnen når man bestiller pærer :wink:

JLewi spurte med om å få bruke bildene av min bil med Predator ICE siden jeg var den første som la ut skikkelige bilder av de på e90post.com :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjekt å kunne hjelpe.

Først av alt så trenger du ikke LED blinklys, det er for USA gutta, der er det jo lys i blinklysa hele tiden.

Ja, siden fronten på e90 og e91 er like, så bruker de samme pærer, MEN det er forskjell på tåkelyspærene på standard front og M-sport front.

Jeg går utifra at din bil har M-sport, så da heter pærene 9006, også kalt HB4 (mens på standard front er det H11 i tåkelysa).

Kan jo også nevne at tåkelysa på e92 er H8 med standard front og H11 med M-sport front. Så her gjelder det å holde tunga rett i munnen når man bestiller pærer :wink:

JLewi spurte med om å få bruke bildene av min bil med Predator ICE siden jeg var den første som la ut skikkelige bilder av de på e90post.com :D

Seff er det M-sport. Leker ikke buttikk! 8) Men du er jo ett vandrende leksikon. Fantastisk.

Fett at når du har en så fet bil at du også klarer å dokumentere det skikkelig med utrolig fine bilder. Morsommere igjen når leverandører spør om å få bruke bildene!

Glemte det tullet med at blinklysene er på konstant i USA. Vurderer dog å bytte skiltlysene bak for å bli kvitt alt av gule lys. Det står også noe om å bytte ryggelys. Har du vært borte i dette? Hadde ikke gjort noe med noe litt kraftigere saker der. Eller to-stegs tåkeløys bak for alle de idiotene som kjører med for mye lys eller helt oppi ræva de når det er masse biler foran eller kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff er det M-sport. Leker ikke buttikk! 8) Men du er jo ett vandrende leksikon. Fantastisk.

Fett at når du har en så fet bil at du også klarer å dokumentere det skikkelig med utrolig fine bilder. Morsommere igjen når leverandører spør om å få bruke bildene!

Glemte det tullet med at blinklysene er på konstant i USA. Vurderer dog å bytte skiltlysene bak for å bli kvitt alt av gule lys. Det står også noe om å bytte ryggelys. Har du vært borte i dette? Hadde ikke gjort noe med noe litt kraftigere saker der. Eller to-stegs tåkeløys bak for alle de idiotene som kjører med for mye lys eller helt oppi ræva de når det er masse biler foran eller kø.

Har ikke lest noe om bytte av ryggelys, men her kan du lese om de LED skiltlys pærene. Jeg har ikke brydd meg med å bytte de.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=95366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest noe om bytte av ryggelys, men her kan du lese om de LED skiltlys pærene. Jeg har ikke brydd meg med å bytte de.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=95366

Takker igjen. Interresant thread. Skal sjekke når jeg plukker opp bimmern i morgen om skiltlysene kommer på når bilen låses opp. Virker som det er ganske safe hvis de gjør det på en 2007 modell. Er ikke store utgiftene heller, og Jlevi gir deg penga tilbake hvis det ikke fungerer uten errors.

Tror jeg venter med ryggelys. For holde med hvite Angel Eyes, og så går jeg for ekte xenon i grøftelysa. Blir kvitt de ekle gule lysene da :D

Gleder meg ikke som en unge til å hente bilen i morra kan du tru! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde er "standard" E92 rød. Karmosinrød.

Denne er Sedona-rød - en individual farge. ENDA finere i virkeligheten.

Blir 20" Hartge Classic II på sommeren.

Bedre bilder en dag det ikke regner og alt er på plass.

Usikker på chip, den går jo jævlig bra den nye 177 hk motoren. Er liksom litt avhengig av lappen, og får kjørt i fra meg i høy fart på jobben :D

Sommerhjul:

esq8h6zs4hgjjtebape9.jpg

er det lov og spørre hva du jobber med hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde er "standard" E92 rød. Karmosinrød.

Denne er Sedona-rød - en individual farge. ENDA finere i virkeligheten.

Blir 20" Hartge Classic II på sommeren.

Bedre bilder en dag det ikke regner og alt er på plass.

Usikker på chip, den går jo jævlig bra den nye 177 hk motoren. Er liksom litt avhengig av lappen, og får kjørt i fra meg i høy fart på jobben :D

Sommerhjul:

esq8h6zs4hgjjtebape9.jpg

er det lov og spørre hva du jobber med hehe?

Hehe...ja. lov d.

Jobber som Paramedic i Ambulansetjenesten i Oslo sentrum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...