Gå til innhold

felg farge... blitt usikker igjen :-S

Share

hva blir best/finest?  

66 stemmer

1. 1. hva blir best/finest?

• 1
      25
    • 2
      4
    • 3
      7
    • 4
      30

Anbefalte innlegg

skal lakke bilen, som sikkert de fleste vet, og da bør også felgene få seg en oppussing.. så sliter med valget: STEM I VEI!

GJERNE EN KOMMENTAR OGSÅ! :-)

1: beholde felgene som de er bare polere opp kanten og gi et strøk lakk (skal også sote lykteglassene):

DSC00451.jpg

4: sota lykteglass og hvite felger:

DSC00451hvitefelger.jpg

TAKK TIL RESTIFY FOR FLOTT SHOPPING!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja... Er vel sølvgråe originalt de felgene? Eller er jeg VELDIG forvirra nå. Det er jo gromt sammen med polert kant. Kunne også foreslått sort senter men da får jeg vel bank av der original polizei :roll:

Edit:

Ron Jeremy: Kontur er tøfft syntes jeg. Er jo veldig ''riktige'' til e36 M.

///Mysild: Så forresten at du hadde tenkt til å selge vela'ene til meg for 2 lapper nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gylden regel: ikke sort felg på mørk bil! ;-) hehe

ron: skal ha nye felger til nest år tenker jeg, holder å bruke 20 k nå i vår ;-) hehe...

felgene er litt slitt i lakken, så like greit å hive over et strøk ;-) ja, gull, det er et valg ;-) hehe... rått med gull og polert kant... mange som produserer det :-)

ja, men bare for å begynne en plass.. hehe... men som en sa, selg dekk og felg til 2k, eller felg til 1500 ;-)hehe... og spinne i hjel dekkene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du først skal gjøre noe, så har jeg uten tvil ha polert kanten og beholdt sølvfargen i senter. Ikke for å pisse noen off, men... Gull i midten blir litt, "vulgært" og hvite felger holdes til Kompomotive og Lancia Delta HF Integrale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...