Gå til innhold

felg farge... blitt usikker igjen :-S

Share

hva blir best/finest?  

66 stemmer

1. 1. hva blir best/finest?

• 1
      25
    • 2
      4
    • 3
      7
    • 4
      30

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hørte med en lakkerer nå, han sa at det greieste er å våtlakke, det har han gjort, og det har holdt i over et år.. ikke steinsprut eller noe... men men... for 1000 så skal jeg klare å lakke de ei gang i året i såfall :-P hehe

pulver er dyrt og kan vist flasse med steinsprut... så ikke vet jeg... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt våtlakk på ett sett felger og de flassa av ganske så fort. de pulverlakkerte felgene på min har seriøst god motstandsdyktighet.. var borti no fortauskanter i sommer, men lakken var så dyp at det ikke ble noe annet enn ett sort hakk i felgene som man kan kjenne men ikke se..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du stemte hvit ja ;-) hehe... er nok 80 prosent på hvit nå... det eneste negative er når du ser alt bremsestøvet! :-s hehe... men vasker jo biler 3 ganger i uka på sommeren, så det går nok greit...

noen som vet noen fargekoder på en rå hvitfarge? :-)

hei. hvis du går for hvite felger burde du pulver-lakke di.. burde pulver-lakke uanset.. da slipper du steinsprut skader i banen på bakfelgene..

tåler sinsykt mye sånn pulver-lakk.

trenger ikke å bli så dyrt heller. 4 stk ferdig sandblåst og lakka for 800-1000kr har jeg en i larvik som tar.. men det er kun svart eller hvitt. blir helt speil i lakkflatene.. skikkelig strøkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi... det var jo billig! dumt jeg bor her nede da... men får se om jeg kanskje pulverlakker de... men tror nok det bare blir vanlig lakk... en kamerat lakket sine og deer ennå ikke slitt... og disse ble lakket for over 1 år siden...

men tar kontakt hvis det blir aktuelt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...