Pinky Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Er begge disse felgsettene originale på E36.. ? Den ene felgtypen har større hull(utskjæringer) enn den andre ? Er det to typer avhengig av årsmodell eller er den ene typen uoriginal ?
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Er nok orginale felger begge delene. Her har du en side som viser alle de ulike orginale BMW-felgene: http://www.finishlinewheels.com/BMW/3+SERIES/1995/
Pinky Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Jeg trodde det var en type til en årsmodell + M-felgene..? Kunne bestille ny bil og velge blandt en lang liste originalfelger..? De felgene som er på øverste bildet har jeg sett endel, men vet ikke med de andre.
Pinky Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Tror de siste kom på nyere e36. 95- og opp.Da mener du de på øverste bildet..?
Xtrapowerneeded Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 mener de felgene på det øverste bilde kom først.
-Martin- Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Jeg trodde det var en type til en årsmodell + M-felgene..? Kunne bestille ny bil og velge blandt en lang liste originalfelger..? De felgene som er på øverste bildet har jeg sett endel, men vet ikke med de andre. Ja, Jeg tviler på at det var så veldig annerledes enn det er nå. Man har mange originale felgtyper å velge mellom. Dette kan vel noen som virkelig bestillte E36 ny bekrefte/avkrefte...
Pinky Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Ok, men virker som det er vanlig at senere E36 hadde dem på øverste bilde..synest selv det er pene originalfelger. Hvor mye må jeg regne med å punge ut for et bra sett slike felger brukte uten dekk..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå