Ad|oS Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Er ikke spesielt små ringer. Hella leverer kvalitet! Orginale M3-lykter? Ble levert med både røde/hvite og oransje. Men skjønner hva du mener
Dj Feed Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 .....Visst det er noe dere anbefaler å gjør med bilen kom med noen tips!! Jeg anbefaler at du bytter interiør med meg Det hadde du nok ligt... men eg trur ikkje det!!
Haug Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Er ikke spesielt små ringer. Hella leverer kvalitet! Ringene er heller ikke spesielt store. De blir for små etter min mening. Men ja, Hella er kvalitet! Ellers en pen bil
Dj Feed Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Er ikke spesielt små ringer. Hella leverer kvalitet! Ringene er heller ikke spesielt store. De blir for små etter min mening. Men ja, Hella er kvalitet! Ellers en pen bil Fekk ein god pris på lyktene, så da var det bare å få dei heim!!
Pauls1 Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 ombygd bil dette ja? 328 kom vel ikke før i 95...
Dj Feed Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 ombygd bil dette ja? 328 kom vel ikke før i 95... Den er ombygd ja, ifrå 320i coupe til 328i.. Så det blei ein sprek bil utav det...
Dj Feed Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Er blitt lit i tvil om eg skal ha på rød\kvite krystall eller rød\kvite vanlige baklykter... Har montert krystall, men lurer på å bytte tilbake til dei andre Kva tips har dere om det??
Flatshift Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Behold de gamle lyktene, så bedre ut syns nå jeg
Frode D Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 .....Visst det er noe dere anbefaler å gjør med bilen kom med noen tips!! Jeg anbefaler at du bytter interiør med meg Det hadde du nok ligt... men eg trur ikkje det!! Hehe, lov å prøve seg.. Ang. baklykter liker jeg bedre de originale enn crystall. Men aller best de litt tona som jeg har bilder finner ud i tråden min, og de selges på GS
-Anders- Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 har hatt de crystal lyktene selv. Jeg byttet de rimelig fort. Ser alt for uoriginalt ut. Sett på M3 lampene igjen du
Dj Feed Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 har hatt de crystal lyktene selv. Jeg byttet de rimelig fort. Ser alt for uoriginalt ut. Sett på M3 lampene igjen du Det skal eg også gjør.. Har funnet ut att det ser bedre ut med m3 lyktene!! Har også fått på dei svarte nyrene... Kommer snart nye bilder av bilen... Noen som har eit 3 eika ratt??
Dj Feed Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 har hatt de crystal lyktene selv. Jeg byttet de rimelig fort. Ser alt for uoriginalt ut. Sett på M3 lampene igjen du Nå er m3-lyktene på igjen... Skal gå å klage på dei andre, fordi dei er fulle av dug, og er bare 2 veker gamle... og dei lyser ikkje likt på begge sider...
Ad|oS Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Var det ikke antydninger til dugg i frontlyktene/blinklysene også? Vask bilen med høytrykksspyler, og se om det dugger i noen av dem. Kommer det dugg er det bare å bytte dem også. Blir garantert ikke bedre med tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå