Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Så den forresten i Horten her om dagen, med to svæære tusenmetere foran. Det var noe av det mindre pene jeg har sett Haha, tøffe bilder Tusen metere på den bilen? Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Ble e36`en din solgt til Haugesund Spiritus? Nei, stavanger. Åssen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Håper e30'en blir anonym stå på Enten blir den HELT orginal, eller så blir det dratt heeeelt ut.. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Mye på gang hos deg ser jeg Er jo kjekt med en bane bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Hehe, ja, lenge siden du har skrivi her nå? Ja, måtte bare kjøpe den bilen jeg.. Skal bare gjøre sånne ting som ikke koster så mye penger med den nye enda iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 jepp er en stund siden jula har vært litt fest og div så kansje greit og ikke bruke så mye på banebilen før m3 er færdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Håper e30'en blir anonym stå på Enten blir den HELT orginal, eller så blir det dratt heeeelt ut.. Vi får se er ganske (nokså) sikker på jeg så den i Haugesund i dag! jeg såg den i 3-4 sekunder ca bare.. men den hadde samme front, sveist panser over lyktene og samme farge. den var ekstremt møkkette, så jeg tenkte han hadde kjørt den langt. det første jeg sa til meg selv da jeg såg den, var "Spiritus Sancti!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 oi... Quota feil jeg... jaja.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Å? Hehe, kult da. Han bor ihvertfall i stavanger. Han er i militæret da, kanskje han er/må kjøre imellom Haugesund? Hvor langt unna hverandre er det? MØKKETE? Åneiånei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 hmm.. kan hende han var innom jobb (Bavaria) da.... jeg såg den da jeg svingte inn i rundkjøringen til jobb etter jeg kom tilbake fra prøvekjøring... er jo ikke 100% sikker det var den da.. men den var hvertfall utrolig lik mtp panser, front og farge.. foresten.. mangla den nyrer/griller eller noe slik? syns det var noe merklig med nyrene.. men jeg fikk bare ett lite glimt av den som sakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Den kan mangle nyra på førersida, da denne må taes av for å få opp panseret. Men jeg satt den da på plass når jeg hadde tatt den av:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 da har jeg og en kompiss konkludert at det er X`en din jeg/vi såg idag.. han såg den uttafor Bavaria og fikk øye på en e36 med lippe og ca møkkitte brun/mørk-farge med stor vinge. og hørte den 4-sylindra dtm-lyden jeg fikk øye på baad-look panser og nyra/nyrene som mangla... kan da ikke være så mangen like i norges-land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Haha, da er det nok bøsern min ja..! Skal høre med han imorra jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Haha, da er det nok bøsern min ja..! Skal høre med han imorra jeg:) Si til han at han må se til å vaske den. Observert utenfor Bavaria idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hehe, skal sende han ei melding imorra og si det til han jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå