Pedi Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Noen som tror at prosjektet har startet igjen? var vel litt på tide nå? E30Meet nærmer seg gruelig nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Hehe, ja, det var vel på tide. Kjører å henter en komplett e36 3,2l donorbil i morra. Så da blir det litt å henge fingra i. Jeg er litt usikker på coilovers - jeg må jo ha z3 M coilovers. Jeg tenker KW V3. Er det noen andre som har noe å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Er ikke noe å tenke på det, kjør på med kw3! Jeg har h&r på min m3, men ikke fått testet ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Da blir det nok KW V3. Noen som har noen tips ang motorfester og girkassefester jeg burde bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Her var det lite liv etter 3 år inaktiv. Haha, er det noen som har no anbefalinger ang motorfester osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 regner med det samme som m50 e36 motor labber på e28 motorputer - de runde. med e36 kasse og nevnte oppsett kan du bruke vanlig e30 girkassetravers og puter. står mye god info i m50 tråden, som er sticky i teknisk. også om s50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 8,5 og 9,5x17 De har ligget i garderoben min i 6 mnd´r nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Faen, der forsvant alle bildene i prosjekttråden Jaja, da får jeg fikse det en dag snart også da.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Får ikke lov å lakke sentra på disse med en knall farge, de må være rød som bilen. Da får du finne noen andre å lakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Får ikke lov å lakke sentra på disse med en knall farge, de må være rød som bilen. Da får du finne noen andre å lakke. Selvfølgelig ikke, Yngve! Skal ha lysegrønne felger på Hiacen. Disse felgene blir som de er inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 Denne selges i deler. Annonse kommer fortløpende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 Du som stakk av med disse hjula like foran meg ja Var de bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2013 De AC hjula? Ja, blei rimelig fornøyd med de. Også fikk jeg pruta de ned et par tusen over telefonen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 1, 2013 Share Skrevet Mars 1, 2013 He,he jaja han ville ikke gå ned noe særlig hos meg, så likegodt du fikk kjøpt de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå