Brættis Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Vurderer å selge vår 528i touring. Pris 150 000,- Km stand er ca 208 000 Sort bil med brunt skinn interiør Comfor seter med el instillinger (nakkestøtte, korsryggstøtte ((3 stk)), høyde, lengde, tilt og knekk i sete rygg) og minne på fører stol. (Ikke minne på passasjer stol) El ratt justering uttrekkbar bunn i baggasjerom avtagbar trekkrok 2001 mod hovedlykter frem (m/angel eyes) og bak Senket ca 5 cm. fjærer fra gs m/godkjenings papirer ny støtdempere fram nivå regulering Nye skiver, klosser, bremsband bak. forstilling overhalt for ca 2,5 år siden byttet kam- og veiv aksel sensor og sensor for innsugsluft temp. Byttet opph.kule frem og foring bak. nettop tatt olje service. Nokian hakapelita 4 piggdekk (Gått 2 sesonger) Nye 18 sommer dekk 235 fram 265 bak aut. klima mf ratt proffesional cd Meget pen bil vi er meget godt fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Bilde test.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 flott bil, men vil det ikke bli like trangt i en E61 da? Er vel folkevognsbuss du burde hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 flott bil, men vil det ikke bli like trangt i en E61 da?Er vel folkevognsbuss du burde hatt He,he. Ja, flere som hevder det, men vw buss skal jeg IKKE ha Etter masse kjikking på forskjellige suvèr og flerbruksbiler, er jeg enda mere imponert over hvor mye plass det faktisk er i E39èn.. E61 er faktisk 4 cm breiere dær det teller mest. Og det er et helt hav for meg som måler mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn86 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Hmmm... Spørs om æ må sæll oinna nå bila å kjøp dein her istan da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Synes jeg hørtes fornuftig ut ja.. Har funnet meg X5 nå, så d hadde passet bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Må være lov å presse frem en BUMP nå, uten å bli kalt utolmodig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 9mnd mellom hver bump, er ikke ille det evt. Flott bil ser det ut for. Og la også merke til at du hadde ett par andre bmw'r også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Joda, står 3 på tomten akkurat nå.... Og flere vil det bli.. Er så fornøyd at jeg stresser ikke med å få solgt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Vil bare gi deg et tips... Barn gjør ikke bilen lettere å selge. Vil påstå at det første bildet trekker mere ned enn det er nytte. Her ser man en skitten, overfylt bil med barn og "flotte" solskjermer. Det inntrykket jeg fikk etter første bildet, var at dette er en "slitt" bil Men på de neste bildene fremstår jo bilen som "Perfekt" Bilen er ren og fin, uten "forstyrrende" objekter... Ut i fra disse bildene ser bilen godt ivaretatt ut... Så bruk bilder der bilen er ren og uten folk. Fjern solskjermer, barneseter hengerfeste ol... Lykke til med salget. Fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 kanskje litt vel stiv pris for en 97mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Vil bare gi deg et tips... Barn gjør ikke bilen lettere å selge. Vil påstå at det første bildet trekker mere ned enn det er nytte. Her ser man en skitten, overfylt bil med barn og "flotte" solskjermer. Det inntrykket jeg fikk etter første bildet, var at dette er en "slitt" bil Men på de neste bildene fremstår jo bilen som "Perfekt" Bilen er ren og fin, uten "forstyrrende" objekter... Ut i fra disse bildene ser bilen godt ivaretatt ut... Så bruk bilder der bilen er ren og uten folk. Fjern solskjermer, barneseter hengerfeste ol... Lykke til med salget. Fin bil du har Heller tvert om. Dette er en familiebil som er pent prukt og ikke herjet med pga at barn sitter ofte i den! Pen bil. Får jeg solgt min raskt nå, er denne meget aktuell. ...hvis du senker prisen et par hakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Kan bekrefte at dette er en pent brukt og godt ivaretatt E39, har selv vært med å kjørt til Lånke treff sammens med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Vil bare gi deg et tips... Barn gjør ikke bilen lettere å selge. Vil påstå at det første bildet trekker mere ned enn det er nytte. Her ser man en skitten, overfylt bil med barn og "flotte" solskjermer. Det inntrykket jeg fikk etter første bildet, var at dette er en "slitt" bil Men på de neste bildene fremstår jo bilen som "Perfekt" Bilen er ren og fin, uten "forstyrrende" objekter... Ut i fra disse bildene ser bilen godt ivaretatt ut... Så bruk bilder der bilen er ren og uten folk. Fjern solskjermer, barneseter hengerfeste ol... Lykke til med salget. Fin bil du har Heller tvert om. Dette er en familiebil som er pent prukt og ikke herjet med pga at barn sitter ofte i den! Pen bil. Får jeg solgt min raskt nå, er denne meget aktuell. ...hvis du senker prisen et par hakk! Åh. Bra det er flere som ser det fra min side Har litt å gå på på prisen ja, så det hadde vi sikkert blitt enig om Torbjørn E39 har til og med latt kona sitte på med meg, så den slapp vel igjennom nåløyet ja Kan ikke bli sett i hva som helst ved du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg