Gå til innhold

97 E39 528 iat vurderes solgt. ny pris 3/6-09

Brættis
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge vår 528i touring.

Pris 150 000,-

Km stand er ca 208 000

Sort bil med brunt skinn interiør

Comfor seter med el instillinger (nakkestøtte, korsryggstøtte ((3 stk)), høyde, lengde, tilt og knekk i sete rygg) og minne på fører stol. (Ikke minne på passasjer stol)

El ratt justering

uttrekkbar bunn i baggasjerom

avtagbar trekkrok

2001 mod hovedlykter frem (m/angel eyes) og bak

Senket ca 5 cm. fjærer fra gs m/godkjenings papirer

ny støtdempere fram

nivå regulering

Nye skiver, klosser, bremsband bak.

forstilling overhalt for ca 2,5 år siden

byttet kam- og veiv aksel sensor og sensor for innsugsluft temp.

Byttet opph.kule frem og foring bak.

nettop tatt olje service.

Nokian hakapelita 4 piggdekk (Gått 2 sesonger)

Nye 18 sommer dekk 235 fram 265 bak

aut. klima

mf ratt

proffesional cd

Meget pen bil vi er meget godt fornøyd med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
flott bil, men vil det ikke bli like trangt i en E61 da?

Er vel folkevognsbuss du burde hatt :P

He,he. Ja, flere som hevder det, men vw buss skal jeg IKKE ha :D

Etter masse kjikking på forskjellige suvèr og flerbruksbiler, er jeg enda mere imponert over hvor mye plass det faktisk er i E39èn..

E61 er faktisk 4 cm breiere dær det teller mest. :lol: Og det er et helt hav for meg som måler mm... :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 8 months later...

Vil bare gi deg et tips...

Barn gjør ikke bilen lettere å selge. Vil påstå at det første bildet trekker mere ned enn det er nytte. Her ser man en skitten, overfylt bil med barn og "flotte" solskjermer.

Det inntrykket jeg fikk etter første bildet, var at dette er en "slitt" bil

Men på de neste bildene fremstår jo bilen som "Perfekt" Bilen er ren og fin, uten "forstyrrende" objekter...

Ut i fra disse bildene ser bilen godt ivaretatt ut...

Så bruk bilder der bilen er ren og uten folk. Fjern solskjermer, barneseter hengerfeste ol...

Lykke til med salget. Fin bil du har :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn gjør ikke bilen lettere å selge. Vil påstå at det første bildet trekker mere ned enn det er nytte. Her ser man en skitten, overfylt bil med barn og "flotte" solskjermer.

Men på de neste bildene fremstår jo bilen som "Perfekt" Bilen er ren og fin, uten "forstyrrende" objekter...

Så bruk bilder der bilen er ren og uten folk. Fjern solskjermer, barneseter hengerfeste ol...

Heller tvert om. Dette er en familiebil som er pent prukt og ikke herjet med pga at barn sitter ofte i den!

Pen bil. Får jeg solgt min raskt nå, er denne meget aktuell. ...hvis du senker prisen et par hakk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller tvert om. Dette er en familiebil som er pent prukt og ikke herjet med pga at barn sitter ofte i den!

Pen bil. Får jeg solgt min raskt nå, er denne meget aktuell. ...hvis du senker prisen et par hakk! :wink:

Åh. Bra det er flere som ser det fra min side :) Har litt å gå på på prisen ja, så det hadde vi sikkert blitt enig om :)

Torbjørn E39 har til og med latt kona sitte på med meg, så den slapp vel igjennom nåløyet ja :D Kan ikke bli sett i hva som helst ved du... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...