Torbjørn E39 Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Holdt nesten på å bli skilsmisse da bimmers skulle til oppretting etter påkjørsel da jeg kom hjem med Opel Corsa leiebil, ble ikke akkurat varmt mottatt nei. Så bimmers fruer blir mere kravstore for hvert år som går... Så vi får vel bare blad opp lappene for å beholde husfreden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Er 165000 ny nedsatt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 I forhold til februar i år er det nedsatt pris ja. Jeg har kostet på endel på understellet siden i sommer. (foringer og slikt.) Forøvrig er bilen uti Osen nå.... Ser du er fra Fosen selv, men det er stort område det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 I forhold til februar i år er det nedsatt pris ja. Jeg har kostet på endel på understellet siden i sommer. (foringer og slikt.)Forøvrig er bilen uti Osen nå.... Ser du er fra Fosen selv, men det er stort område det da... Ingen tvil om at det er en meget pen bil. Men denne blir nok for dyr for meg. Holder til i Bjugn jeg, noen mil unna Osen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Send for all del bud på pm.. Prisen er forresten gjennomsnittet av de som var aventert på finn og auto db da jeg satte den. (ca 1 uke siden). Så man finner både dyrere og billigere, men denne er meget godt holdt og alle kjennte slitedeler er byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Hei Brættis. Var det du som kom til Lånke på vårtreffet sammen med torbjørn? Var en familie i en sort E39 som kom iallefall. Var bortom og hilste på dere. Lykke til med salget. Så ut som en fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hei Brættis. Var det du som kom til Lånke på vårtreffet sammen med torbjørn? Var en familie i en sort E39 som kom iallefall. Var bortom og hilste på dere. Lykke til med salget. Så ut som en fin bil Takk for det, jo det stemmer. Vanvittig flott dag det. Fint vær, mye fine biler og vanvittig trivelige folk. Det er veldig bra miljø i BMW klubben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Hei Brættis. Var det du som kom til Lånke på vårtreffet sammen med torbjørn? Var en familie i en sort E39 som kom iallefall. Var bortom og hilste på dere. Lykke til med salget. Så ut som en fin bil Takk for det, jo det stemmer. Vanvittig flott dag det. Fint vær, mye fine biler og vanvittig trivelige folk. Det er veldig bra miljø i BMW klubben. Stemmer d ja, vi klarte å stille 2 biler til felles-start fra Steinkjer til Lånke den dagen, så vi stilte med rene flotte biler vi ja Ble en flott avslutning på dagen også med mat på Dolly Dimples... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ja, liker vårtreffene. Har tatt seg opp med biler der de siste åra. Kommer endel bimmersfolk dit nå. Men nokk OT, du får se på det som en gratisbump Snakkes igjen neste vår iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Vurderer å senke prisen til 150 000...... Noe interesse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg