Gå til innhold

Ødela livet til bestekamerat

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Hørtes stygt ut. Men den som er med på leken.......

Han hadde selv drukket og visste at kammeraten og så hadde drukket, brukte ikke bilbelte, og ettersom jeg forsto det så var det ingen som tvang ham til å sette seg inn i bilen...

Men for ll del, skjønner godt at han er bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten ødela sitt eget liv ved å frivillig sette seg inn i bilen. Men så er det no slik at sjåføren har mest ansvar uansett. Så rettsmessig må han jo straffes, men jeg synes det blir feil å påstå at han har ødelagt livet til kameraten sin. Vi gutter har tendenser til å finne på mye tull når vi har drukket, selv om dette er å dra den vel langt. Men man må da også ta konsekvensene når man blir edru ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en venn, sier nå jeg. han var med på det han og. nytter ikke å legge skylda på vennen. begge var noen idioter her, synd det gikk galt da :( skjedde her jeg bor, og folk i konsmo lærer aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når en 27 års gammel kar er så dum og bruker bilen i fylla så er han dum da. og siden de skulle kjøre og kjøpe blandevann er han i hvertfall dum. har de ikke mere blandevann får de heller drekka det reint.

personelig setter jeg meg aldri i et førersete med promille heller ikke på med noen med promille da liker jeg heller og gjøre mye annet dumt i fylla :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når en 27 års gammel kar er så dum og bruker bilen i fylla så er han dum da. og siden de skulle kjøre og kjøpe blandevann er han i hvertfall dum. har de ikke mere blandevann får de heller drekka det reint.

personelig setter jeg meg aldri i et førersete med promille heller ikke på med noen med promille da liker jeg heller og gjøre mye annet dumt i fylla :lol:

Sant nok! Handle blandevann i fylla? Hvorfor ikke bare lage seg en Vodka Springer? :P Vann fra springen, med isbiter vel å merke! :) Gjort dette mang en gang på et heller sent nach, hehe! Smaker jo ikke dårlig heller, synes nå jeg da.. Men det kommer jo også an på HVA man har i før vannet da :P Men godt brennevin og isvann er ingen dum løsning :) Hadde hvertfall spart disse to for mye trøbbel :D

Mvh. Delousion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen respekt for folk som kjører i fylla.. Hva om de hadde truffet en bil med små barn i osv. Er nok ikke den verste saken det her, selv om den var stygg.

Det var jo en kar i en sierra som kjørte i 200, kræsja og kjæresten + 2 venner ble drept - han overlevde ca uskadd. Noen som husker det eller har link til den saken? er en del år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye lurere å drikke øl karer ;) Når man er tom er som regel ølsalget stengt så da må man bare holde seg inne ;)

Eller reise på kroa :wink:

Stygg sak.. Men syns det er drøyt å kreve erstatningen av kompisen da han helt sikkert var like mye med på det.. Er som fler sier straff nok å se at du har gjort kompisen din lam fra livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...