Gå til innhold

Bmw E30 M-tech2 S50B30 (motor ras)

haugen1
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jeg også skrive under på , han er ikke rett! Jeg har sendt akkurat samme søknaden som morty999 fikk godkjent der han bor, så sendte jeg lik søknad med min bil til Gundersen, spent på svaret jeg får av han :D Send til orkanger du, så er det større sjanse for å få den godkjent

Skal du først rote deg oppover hit ville jeg tatt turen til Trondheim først som sist! ;) Har et sterkt inntrykk at det er litt etter dagsformen til kontrolløren inne på Orkanger og dessverre..

Okei, men da vill jeg anbefale deg Haugen1 som Jørgen, Killinberg,hørt mye godt om han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeleg tilbakemelding på søknaden din. Trur eg det kan vere lurt å ikkje gå for mykje ut med navn her på forumet. Veit tross alt ikkje kem som sitter å leser her, og er BT det gjelder, og ikkje privatpersonar direkte.

Uansett, lykke til vidare med prosessen, ordnar seg nokk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja dette er så domt at! Men det er som dere alle sier :) heheh nisseverksted

Har vært i kontakt med biltilsynet i Skien før og etter motor kjøp samme har jeg snakket på tlf med Killingberg.

Jeg har snakket endel med Joachim på BT i molde også så jeg leverte den til han og han skulle se på den så sende den videre....han mente dette skulle gå bra.

Men hvordan kan jeg få tilbake all min dokumentasjon hos MR. Gundersen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det ikke er lurt å klage på sånne bt folk. Prøv eller noe andre, og er dessverre ikke likhet dette med BT.

Er enig i dette, blir som å helle bensin på bålet det. Bedre å bare drite i det, eneste en oppnår er å skape surskap - og gjerne ødelegge mer enn det gangner...

Men iogmed at søknaden ligger i systemet, er det best å:

a) Anke avgjørelsen (til en annen avdeling selvsagt)?

eller

B) Skrive ny søknad til en annen avdeling uten å nevne at en har søkt tidligere....? Vil ikke den gamle søknaden dukke opp når BT behandler ny søknad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedkommende som er nevnt, sa til meg at det ikke gikk å klage på avslaget (jeg fikk omtrent samme brev). Pga han har ikke svart på det som et "forvaltnings vedtak" , men en veiledning, derfor kunne det ikke klages. En kan alltids prøve tho.

Dessuten er det som Winny skriver, er opp til hverenkelte kontrolør hva de vil sette navnet sitt på, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...