haugen1 Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Ja var bra kaka )) god åsså Var ei kake dame på Eide som lagde denne på bestilling fra dama ho rappa litt bilder på pc'n min og sende til ho som skulle lage den ) kul gave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Da har jeg endelig kommet meg hjem fra et reise rush og alle deler ligger klar på GS til motor og nytt difflokk fra koed er på vei og 40% sperre shims Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Liten update igjen. Da har jeg endelig fått bytta rådelagera på motorn igår kveld fått ny olje pumpe da den gamle var sykt dårlig og mest sansylig den som kunne for olje trykket. Gammle lagera Gamle olje pumpa :0 jævli!!! Tror den kommer til og like ny med sil:) Har også bygd om diffen som sagt til 40% og kjøpt motorsport diff lokk ) Div bilder bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Ta blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Utrolig pen bil. Hva har du "malt" bilen med under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 blir bra dette, håper du får brukt, å vist fram bilen litt i år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Utrolig pen bil. Hva har du "malt" bilen med under? Er bare tectyl som er under den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 blir bra dette, håper du får brukt, å vist fram bilen litt i år da Ja blit vell det i år ja har bare brukt den 2 små sommere før med den m20 motorn. Blir nåkk GS treff Skulle helst fått pussa opp Hartge hjula elr kansje lakert Turbin lokka til m5 hjula:) Blir prøvetur på lørdag gleder meg stort til og prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 ja, du har ikke akkurat brukt den opp det blir spennende, lykke til da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Nå har jeg lest gjennom hele denne tråden. Fantastisk bra arbeid og finish! Jeg håper jeg får se denne på nært hold en dag. Gleder meg som en unge til å begynne på samme jobben på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Va d litt stygt lageret på 5'ern eller? Ser litt sånn ut på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Ser bare slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Noen som er sikker på elr hvet hvordan lamdasondene mine skal plasseres noen som sa at en M motor skal ligge og føle på 1-3 og 4-6 sylidere for og få riktig tenning osv jeg har begge mine i et rør. Har det noe og si?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Jeg vet ikke, men fått det for meg at det ikke skal ha kjempe mye å si, grunnen til at de har to, en for 1-3, og en for 4-6 er bare for å virkelig kunne fin tune blandingsforholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå