haugen1 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Blir vell en tråd på denne etterhvert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Kommer mer om dagene nå som jeg holder på og shiner motor og får en stor papp eske fra koed med nye deler Har nå vær i Sverige Igår og hentet en Strøkent svart skin til den e28'n med Thomas-m5... langt og kjøre (160mil) me'n verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 holybanana! selge e30`n? hehehehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Bli bra ta haugen kjem å snik litt neste uke i her er forestn en gammel tråd om den 535n som står på bukken der. bildene er borte da men. viewtopic.php?f=6&t=45795&hilit=m535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Flotte bilder. Sakt det før og sier det igjen. Kvite biler er helt klart tøffest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 nydelig bil du har bygget deg her mister, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 holybanana! selge e30`n? hehehehehe. Hehehe nei tror ikke det. Elr hadde jeg fått nåkk penger så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Bli bra ta haugen kjem å snik litt neste uke i her er forestn en gammel tråd om den 535n som står på bukken der. bildene er borte da men. viewtopic.php?f=6&t=45795&hilit=m535 Ja det e bra sletten ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Takk takk blir vell til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Her kommer en litt oppdate. fått gjort lite i det siste og brukt litt tid på rustsveise den e28 M535i'n her har jeg fått vasket rent spjellhus og fikk det litt blankere. her er motorn vaska ig gnikka og ny lakkeret blokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 topp dekselet er ikke lager enda men det blir og bunnpanna skal byttes med en som skal bli strøken fra e34 m50 jeg går bare nå om dagene og venter på og få delene mine fra koed så jeg for montere sammen motor og endel understell. blir fint og se bilen komme sammen igjen e30 m3 fjørbena jeg har skaffet meg. bare og så sendt de til KW da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Har du ikke bilde av fineste e30n inne der da? ;p Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Har også fått plukket av skjermer og frontblekk så nå er det klart for og kappe vekk litt braketer i motorrom og pusse ned og lakere det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Har du ikke bilde av fineste e30n inne der da? ;pSent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk nei kjem seinere idag det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Ja d e godt å høre e vel hjemme ijen t i 8 tia eller nokka så da kjem i utover Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå