haugen1 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Jeg og kompisen min (øystein) var og fikk sandblåst endel understell og levert det til pulverlakering. mest hans deler siden mitt er blåst og lakert fra før. kunn et toppdeksel jeg og M3 bruer bak rydde opp etter seg er viktig så man får låne utstyr igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 har nå fått delene mine fra koed endelig blir det mer framgang... er som og få en eske med pågangsmot dette venter nå bare på og få igjen deler fra pulverlakering. idag skal Joachim_M5 sveise om grenerøret for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 har da endelig fått resten av pakningene til motoren og innsug så igår fikk jeg endelig montert den sammen og ny lakerte reimhjul og syrefaste skruer og skiver....topp dekselet fikk jeg igjen i går kveld fra syregrunning samme med bunnpanna....så skal f lakert dette i de nermeste dagen så motere motoren ferdig. får også igjen understell fra Pulverlakering idag håper jeg så da er det bare og motere det ferdig met alt nytt igjen....deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 for et prosjekt! sykt gromt må jeg si her følges det med, helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 takk takk mer kommer med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 I går fikk jeg og Øystein igjen understell og små deler fra pulverlakk og jeg fikk igjen Toppdeksel og Bunnpanne fra syregrunning. så igår fikk jeg lakert bunnpanne og toppdeksel. begynt litt med bærearmer og gjenge opp ull som det er kommet lakk inni. gleder meg til og få ferdig bakstilling nå. kjøpt NYE spindler bak til m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 fått på litt lakk på spindler så de ikke blir brun og stygg. lakkert de nye M3 skivene også: sendte de nye bremse skoldene bak på pulverlakk så de tåler litt mer en orginal fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 tok også noen få biler av hvordan det ser ut på plassen min på verkstede....(rotete) lagde meg ett fanger oppheng på veggen for og få vekk slike deler fra gulvet og nå er de ikke så lett og komme borti. er også forleng bar med et rør inni travers framme og bak klar til montering 4.10 sperre diff selges....send PM elr sms på 92602372 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 hær fått gjort litt mer med bilden de siste dagen som og montert topp deksel, montert samme bruer bak med nye lager og spindler, nye bremserør, og alt nytt i håndbrekk, montert bakstilling i bilen som ende med en litt ødelagt finger ikke enkelt og montere bakstilling alene uten diff på gitt...men fikk på meg et provosorisk plaster og dratt på meg hansken igjen og jekka og løfta den oppi i sinne ble bra fornøyd da å fikk fyrt meg opp en røyk pressa jeg brukte. nye bremse rør er også kjøpt igjen. å dær gikk fingern når bakstilliga datt ned på tur opp...banning! ende slik litt røyking og pusing ble det bedre Prøvde også nye felgene til Øystein som har den e28 M535i'n på verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Coil dekselet er ikke helt ferdig. skal på noen striper på mitta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Ser vedig bra ut Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Dette ser jo veldig, veldig bra ut. Rent og pent, deilig å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Ønsker og kjøpe en E30 IX BKF....noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 har fått gjort litt de siste dagene men ikke mye. fått montert bunpanne og motorfester og stabstag ibakstilling også fått slipt kappet og sveist i det motor rommet som var så fint og strøkent :0 men men bli bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå