Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå er kl 02:03 og forumet er meget kjapt! Er det gjort noen endringer i koden? :)

Nå er klokken ca. 07:30 og forumet er meget kjapt... tregheten må derfor ha noe å gjøre med antall forespørsler og måten disse gjøres på mot databasen eller så er selve linjen/serveren problemet.

Joda... jeg har da noen ideer for hvordan jeg mener at bimmers bør utvikle seg videre og [space] er en både hyggelig og sympatisk entusiast som man godt kan dele noen tanker med. Gunnar er imidlertid sjefen her inne og det er hans lyst og evt. tidsbegrensninger som danner grunnlaget for bimmers videre eksistens.

Skrevet

det er vel ettermiddag/kveld dette forumet sliter med databasespørringer. Som igjen kommer av hvor mange av oss som ikke har noe bedre å finne på:)

Skrevet

Tok en kjapp test, 16 sekunder fra man klikker "skriv svar" til man får opp denne siden jeg nå skriver denne tekst.

Klokken er 23:50

Skrevet

Det tar fire sekunder her hos meg nå, 13 minutter senere.

Men uansett, responsen er for dårlig. De siste par dagene har den nok vært enda verre siden jeg har gjort noe testing. Det har gått prosesser i maange timer om gangen.

Det kan også hende forumet blir helt stengt i en dag eller tre snart.

Skrevet

Kanskje jeg får tid til å gjøre noe med bilen da :lol:

Skrevet

Neeeeeeeeei....... :cry::cry::cry:

Det er verdt å være uten Bimmers en liten stund hvis det blir mye kjappere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...