Gå til innhold

Mine BMW'er

1stmejt
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 months later...

Denne har blitt riktig så pen etter modifikasjonene dine. Pene og interessante bilder selvom noen ble litt utydelige.. Når jeg først skriver her må jeg jo nesten få høre hvordan det går med gamlebilen min? Må se noen bilder snart av begge samlet og kanskje vi får til et bilde av både min, din og gamlebilen min ettersom jeg trolig skal en tur til Ålesund i sommer..? :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Gamlebilen din har ikkje blitt modifisert vidare. Veit han har snakka om å montere justerbart senk. Alle bilda mine blei tatt med mobil, det nederste var i tillegg litt innzooma. Ingen profesjonell fotograf her nei :wink:

Er støtt og stadig i Ålesund, men reiser på bøljan om 1,5 veke og blir borte en mnd. Når skal du dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på når jeg eventuelt har tenkt til å dra oppover, men ferien min starter ikke før til neste uke. Antar at du er på sjøen når jeg eventuelt skal oppover ettersom du skal være ute i 1mnd. Om det blir en tur så får jeg jo hvertfall besøkt gamlebilen om ikke det minste hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

jjiiuve3isa0x3tsvpyr.jpg

Hækspoilerlæbe www14766 DKK 989,00 / DKK 1.236,251 Køb stk.

Til følgende modeller:

Alle Limousine (E60) Modeller

Information:

- Spoileren er i et stilfuldt design, som helt igennem følger bilens stil.

Har en slik en til salgs. Denne ble aldri montert på bilen da jeg syns det passet bedre uten.

Har også originale støtfangere og sideskjørt (ikke m-tech) dersom noen vil ha disse til gi bort pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...