Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Se der ja. Det ble meget, meget pent. Ser du har kjøpt trunk lid finisher, og det er bra.. Ser frem til noen bilder hvor alt er montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Fått på plastikken no????? Regner med du legger ut noen bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 her kjem et.. skal fikse bedre setting en anna dag, har vore opptatt me kjøring i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Nypolert og fin med sommertøflene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Meguiars produkter og en del timers jobbing gav dette resultatet! Rett etter at jobben var utført. På tunet. Mitt alternative kjøretøy kan skimtes til høgre i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Denne har blitt riktig så pen etter modifikasjonene dine. Pene og interessante bilder selvom noen ble litt utydelige.. Når jeg først skriver her må jeg jo nesten få høre hvordan det går med gamlebilen min? Må se noen bilder snart av begge samlet og kanskje vi får til et bilde av både min, din og gamlebilen min ettersom jeg trolig skal en tur til Ålesund i sommer..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei du! Gamlebilen din har ikkje blitt modifisert vidare. Veit han har snakka om å montere justerbart senk. Alle bilda mine blei tatt med mobil, det nederste var i tillegg litt innzooma. Ingen profesjonell fotograf her nei Er støtt og stadig i Ålesund, men reiser på bøljan om 1,5 veke og blir borte en mnd. Når skal du dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Jeg er ikke helt sikker på når jeg eventuelt har tenkt til å dra oppover, men ferien min starter ikke før til neste uke. Antar at du er på sjøen når jeg eventuelt skal oppover ettersom du skal være ute i 1mnd. Om det blir en tur så får jeg jo hvertfall besøkt gamlebilen om ikke det minste hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Testing av nytt kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 bil solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ja, det var din bil jeg så liggende på Finn altså. Hvorfor solgte du og hva blir det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Det blir nok ny BMW ja. Kommer mest sannsynlig til å gå litt ned i prisklasse.. har lyst på litt flere leketøy i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Hækspoilerlæbe www14766 DKK 989,00 / DKK 1.236,251 Køb stk. Til følgende modeller: Alle Limousine (E60) Modeller Information: - Spoileren er i et stilfuldt design, som helt igennem følger bilens stil. Har en slik en til salgs. Denne ble aldri montert på bilen da jeg syns det passet bedre uten. Har også originale støtfangere og sideskjørt (ikke m-tech) dersom noen vil ha disse til gi bort pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Farge: sapphireschwartz met. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Solt bilen allså? hmm jaja...der dukker vel opp noe annet etterhvert da!? Lurer i nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå