Astri Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Hei Fant ei annonse på ebay der en solgte lykter til e34 med smileys. Der skrev selger at dette var sjeldent. Stemme det? Eg har iallefall det på min bil. Kan noen og fortelle meg ka poenget med denne smileyen i lyktene er god for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Kanskje det er skjeldent i det landet? Vitsen?? tjaaaa si det? Bilen se jo litt gladere ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 trodde det var det som er vanligst? jeg har ihvertfall det på min, men vurderer å få tak i lykter uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 trodde det var det som er vanligst? jeg har ihvertfall det på min, men vurderer å få tak i lykter uten.. jamen da kan vi bytte da jo:)? jeg har strøkne uten smil på min e30... lyktene er like;) send meg pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 har jeg ikke sett... bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 ja vi vil ha bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 bare trykk på link i signaturen min for bilde. er du sikker på at de er like på E30 og E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Ja, men e det noen som vet koffer de smileysene er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 det har nok med utforming av lyktene å gjøre. Jeg klarer ikke se noen smiley i lyktene, bare en halvmåne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 vel, kall det hva du vil. kan jo ta tusjen og tegne øyne på de. her er dem uten "smily/halvmåne" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Ja, men e det noen som vet koffer de smileysene er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Ja, men e det noen som vet koffer de smileysene er der? Det er vel lykter som kan stilles om til venstre kjøring som har den "smiley" saken mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 vel, kall det hva du vil. kan jo ta tusjen og tegne øyne på de. her er dem uten "smily/halvmåne" selge de lyktene?? Passer jo rett på e-30 de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Ja, men e det noen som vet koffer de smileysene er der? Det er vel lykter som kan stilles om til venstre kjøring som har den "smiley" saken mener jeg. Kanskje dette er et blondine-spørsmål, men hva mener du med venstre kjøring? Eller at lykten kan stilles om slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå