SlimG Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Som ny BMW eier må jeg si at jeg hadde et stolt øyeblikk da jeg midt i Shoot 'Em Up observerte hovedpersonen hoppe tvers gjennom soltaket på en E36 328is for så å bruke den i en påfølgende lengre jaktscene: Jaktscenen på Youtube Eneste likheten med min bil er E36 karosseriet, men det er nok for å gjøre meg til en ekstra stolt E36 eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Rart hvor dårlig biler går på film, den chevan skulle ikke hatt en sjans mot bimmern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 De hadde kobla ut abs'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Rart hvor ofte shabby kassebiler med skurker klarer å holde følge med ulike sportsbiler. Og ikke minst, at sportsbilene skifter gir i omtrent hver eneste ny kameravinkel, som om de har 30 gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Ikke nok dette med girene, men hvem er det som prøver å kjøre fra noen på halv gass? Ser jo flere ganger at han tramper gassen litt ekstra inn. Og en laminert frontrute ville jo aldri ha blitt borte av 2 kule hull, Men da hadde han jo aldri ha kunnet fullføre det latterlige stuntet som jeg ikke gidder å komentere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlimG Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 For de av dere som kanskje ikke er klar over det så er Shoot 'Em Up en komedie og ikke en seriøs action film (Men det skjønte vel de fleste når han fisket frem pistolen i baksetet med en gulrot ), den gjør narr av de fleste klisjeer som brukes i dagens actionfilmer og gjør det svært bra i mine øyne. Hadde dette vært en seriøs film hadde jeg nok ikke giddet å tatt meg bryderiet med å se den eller fått økt stolthet over at E36'en ble brukt, men jeg synes filmen er bra (Les: Hysterisk Morsom) og bilen tar seg godt ut i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Er vel samme fyren som kjører Bimmen i denne filmen som i med madonna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Er vel en 325? Syns det var artigere da han kjørte en BMW 740 og pressa en Mercedes S500 i baken på en parkert bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 shoot em up er en konge fet film, ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Samme felger som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hehe er ganske innlysnde at det skal være parodi ja.. Gliste godt da han spratt elegant over i den andre bilen.. Er det en film som er ny nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 shoot em up er så tåpelig dum at den blir meget underholdene. Gikk ut fra kinosalen med et stort glis og en merkelig lyst på gulerøtter. biljakten har nok foregått i joggefart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg ble nødt til å laste ned filmen etter jeg så klippet i tråden her. Faktisk en jævli rå film:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlimG Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Er det en film som er ny nå? Kom på kino i Norge 26 Desember i fjor (Ifølge IMDB) Gikk ut fra kinosalen med et stort glis og en merkelig lyst på gulerøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Heheheheh.... lattermild film..... Mye klisjebruk her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå