Gå til innhold

E36 328is jaktscene fra filmen Shoot 'Em Up

SlimG
 Share

Anbefalte innlegg

Som ny BMW eier må jeg si at jeg hadde et stolt øyeblikk da jeg midt i Shoot 'Em Up observerte hovedpersonen hoppe tvers gjennom soltaket på en E36 328is for så å bruke den i en påfølgende lengre jaktscene:

Jaktscenen på Youtube

Eneste likheten med min bil er E36 karosseriet, men det er nok for å gjøre meg til en ekstra stolt E36 eier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok dette med girene, men hvem er det som prøver å kjøre fra noen på halv gass? Ser jo flere ganger at han tramper gassen litt ekstra inn.

Og en laminert frontrute ville jo aldri ha blitt borte av 2 kule hull, Men da hadde han jo aldri ha kunnet fullføre det latterlige stuntet som jeg ikke gidder å komentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som kanskje ikke er klar over det så er Shoot 'Em Up en komedie og ikke en seriøs action film (Men det skjønte vel de fleste når han fisket frem pistolen i baksetet med en gulrot :)), den gjør narr av de fleste klisjeer som brukes i dagens actionfilmer og gjør det svært bra i mine øyne.

Hadde dette vært en seriøs film hadde jeg nok ikke giddet å tatt meg bryderiet med å se den eller fått økt stolthet over at E36'en ble brukt, men jeg synes filmen er bra (Les: Hysterisk Morsom) og bilen tar seg godt ut i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...