Gå til innhold

Mitt nye leketøy - E92 320d

abj
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herregud for en pen bil. De som mener at 'retrovit' ikke er pent på E92 kan gå å finne en stor stein og slippe den over seg.

Har en bekjent som har en helt maken E92, i alpinhvit, 320D.

Tipper den er litt av et blikkfang. Folk snur seg regner jeg med? 8)

E92 er bare lys og mileår penere enn E90 og stort sett alt annet BMW har produsert de siste årene.

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pen BMW, skjønner godt at km går fort med en slik en 8) .

Store oppgraderings planer?

Takk, takk! Har fått på sort tak og Hartge potte etter at jeg fikk den. Det som venter nå er en M3 spoiler.

Forsøkte også å bytte ut pærene på angel eyesene, til noen som hadde et hvitere lys enn de originale pærene. Dette gav et mye svakere lys, noe jeg ikke helt likte selv, så jeg har byttet tilbake til de originale pærene.

Utover dette har jeg ingen foreløpige andre planer.

Herregud for en pen bil. De som mener at 'retrovit' ikke er pent på E92 kan gå å finne en stor stein og slippe den over seg.

Har en bekjent som har en helt maken E92, i alpinhvit, 320D.

Tipper den er litt av et blikkfang. Folk snur seg regner jeg med? 8)

E92 er bare lys og mileår penere enn E90 og stort sett alt annet BMW har produsert de siste årene.

Gratulerer!

Takk! Jeg er enig i at E92'en er noe helt for seg selv når det kommer til BMWs modeller, uansett når jeg ser en E92 så får den min oppmerksomhet.

Har merket at folk glaner litt ja, må vel innrømme at det ikke alltid er like morsomt å få blikk etter seg, men slikt må man vel regne med når man kjører en bil som er et slikt blikkfang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, gratulerer så mye med en herlig, grom nybil.. 8)

Skjønner godt hvordan følelsen er med helt ny bil og at kilometerene går fort er det ingen tvil om. Jeg har hatt min i 2mnd nå, men den har jo ikke gått mere enn 2000km.. ;)

Lurer imidlertid på hvorfor bilen din er registrert før min (litt over 200 biler), ettersom jeg fikk min i begynnelsen av Desember 07 og du fikk din nå nylig i slutten av Januar 08..? :?

Pøs gjerne på med bilder, det får vi aldri nok av her inne.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer imidlertid på hvorfor bilen din er registrert før min (litt over 200 biler), ettersom jeg fikk min i begynnelsen av Desember 07 og du fikk din nå nylig i slutten av Januar 08..? :?

Det er ikke vanskelig. Nesten alle bilforhandlere registrerer bilene sine selv, dvs at hver bilforhandler innenfor de forskjellige distriktene får et skiltsett på en 20-30 skilt hver gang(gjerne mer noen ganger). Da kan det bare være at "abj" har fått skilter som har vært liggende lenge fra en stor bestilling. Tar lenger tid å bruke opp skilter noen måneder i forhold til andre.

Nydelig bil ABJ;)

Du har drømmebilen til mange nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, gratulerer så mye med en herlig, grom nybil.. 8)

Skjønner godt hvordan følelsen er med helt ny bil og at kilometerene går fort er det ingen tvil om. Jeg har hatt min i 2mnd nå, men den har jo ikke gått mere enn 2000km.. ;)

Pøs gjerne på med bilder, det får vi aldri nok av her inne.. :D

Jeg også lurte veldig på skiltnummeret når jeg fikk den levert, fordi jeg hadde sett biler med nummer som startet på BR 61... før jeg fikk min levert, det er 2000 nummer etter min.

Men, som Porri skriver, så er nok årsaken at bilforhandleren har hatt et lager liggende en god stund og et av de nummerne er brukt. Registreringsdato i vognkortet er 24. januar, den dagen jeg fikk bilen levert.

Kommer mer bilder bare været blir bedre, slik at det går ann å få vasket den ordentlig og kjøre en plass for å få tatt noe bilder, uten at bilen er driiiit møkkete når man kommer frem ... hehe :)

Nydelig bil ABJ;)

Du har drømmebilen til mange nå.

Takk! Jeg har vært så heldig at jeg har kunnet kjøpe min egen drømmebil!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...