Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Boddiz:

Bor på Sørlandet tipper jeg.

Kjører en e36 318is

Alder 23 - 27år

Liker ellers det meste av musikk. og er aktiv tilskuer på teater:P

Noe som var riktig eller?

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hankook er en mann i 20årene som til daglig jobber som cnc operatør nært Randaberg en plass. Har mekanikk\elmek av utdannelse.

Han kjører en e34 som han nå jakter på brock felger til. Denne bilen er senket ganske nøyaktig 10mm.

Hankook liker biltreff, fart og morro. Ikke ulik "daffen" egentlig.

Skrevet

Analex

Bor i Narvik, og er da mest sannsynlig en ekte nordlending. Han kjører en 318is og har et yrke som kjemisk-teknisk operatør.

Alder er vanskelig å si.

Skrevet

Marius2002:

Marius Pedersen , født 1989, bor i Molde.

Kjører 97 e36 318, har en liten bamse i baksete for å slippe å fylle bilen helt opp til toppen.

Har den største fjortis søsteren noen gang, er utrolig høy og går på akademiet - media fordi han ikke kom inn andre året elektro.

Stammer og jobber på Byggkjøp Malo hvis ikke han har sluttet.

Skrevet
Boddiz:

Bor på Sørlandet tipper jeg.

Kjører en e36 318is

Alder 23 - 27år

Liker ellers det meste av musikk. og er aktiv tilskuer på teater:P

Noe som var riktig eller?

Hehe. skjønner ikke hvor du har det teater greiene fra... Det stemmer ihvertfall ikke :P

Skrevet
Marius2002:

Marius Pedersen , født 1989, bor i Molde.

Kjører 97 e36 318, har en liten bamse i baksete for å slippe å fylle bilen helt opp til toppen.

Har den største fjortis søsteren noen gang, er utrolig høy og går på akademiet - media fordi han ikke kom inn andre året elektro.

Stammer og jobber på Byggkjøp Malo hvis ikke han har sluttet.

noen som har bilde av denne søstra? :sly:

Skrevet
dirtydicky :

Kommer fra Mandal, og kjører en nice e36 i den rette fargen :D

Har vert medlem en stund og er mindre begeistret for Iphonen ;) hehe

Aguilera, kommer fra Sandnes, å kjører en rød 316 compakt med M front, hvite baklykter og selvlakkerte kanaler. En blondine som ikke er redd for å få skitt under neglene, å jobber i en bedrift på nærbø, som lager ferdigmat. Hun er ikke så aktiv på forumet her nå, som for et år å to siden.

Haaah, den må oppdateres litt :P

Kanalene er profflakkerte nå, sammen med halve bilen ;)

Jobber på Magnar Eikeland på Sandnes og skal prøve å være mer aktiv her fremover ;)

Got`ya ;)

Skrevet
hehe morsom tråd.

veit vel ikke noe mere en at mr silver kjører 90mod e30m3 og kommer fra kr-sund

hehe.. Litt morsom denne ja :)

Kan legge til at jeg blir 23 år 19.mai.

jobber som 2.maskinist på Stril Odin. har klasse.4 sertifikat :)

Kjører også 2006 320D M-sport. Og har en 86 325 mtech 1 som skal pusses opp med tid og stunder ;)

Skrevet
dirtydicky :

Kommer fra Mandal, og kjører en nice e36 i den rette fargen :D

Har vert medlem en stund og er mindre begeistret for Iphonen ;) hehe

Aguilera, kommer fra Sandnes, å kjører en rød 316 compakt med M front, hvite baklykter og selvlakkerte kanaler. En blondine som ikke er redd for å få skitt under neglene, å jobber i en bedrift på nærbø, som lager ferdigmat. Hun er ikke så aktiv på forumet her nå, som for et år å to siden.

Haaah, den må oppdateres litt :P

Kanalene er profflakkerte nå, sammen med halve bilen ;)

Jobber på Magnar Eikeland på Sandnes og skal prøve å være mer aktiv her fremover ;)

Got`ya ;)

OK, kjørte rute på nærbø for et par måneder siden, å da så jeg bilen din sto utenfor "dagens" hver dag.

Skrevet
Hankook er en mann i 20årene som til daglig jobber som cnc operatør nært Randaberg en plass. Har mekanikk\elmek av utdannelse.

Han kjører en e34 som han nå jakter på brock felger til. Denne bilen er senket ganske nøyaktig 10mm.

Hankook liker biltreff, fart og morro. Ikke ulik "daffen" egentlig.

Det meste her var faktisk riktig, eneste er vell kanskje, att jeg ikke er ferdig utdannet enda, og bilen er senket mere enn 10mm:P

Jeg kunne godt tenkt meg til å sett mere av bilen din hankook, har du no tråd på den?
Jeg har noen bilder her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=67394&highlight=

Skal oppdatere den med nye bilder, etter vært, men har hatt litt dårlig tid de siste dagene;)

Hehe. skjønner ikke hvor du har det teater greiene fra... Det stemmer ihvertfall ikke :P

Nei det var bare min litt dårlige sans for humor, men resten var vel ikke så langt ifra.

Foresten, var det ikke deg vi traff i Kristiansand da Daffen krasjet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...