Hankook Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Boddiz: Bor på Sørlandet tipper jeg. Kjører en e36 318is Alder 23 - 27år Liker ellers det meste av musikk. og er aktiv tilskuer på teater:P Noe som var riktig eller?
Analex Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Hankook er en mann i 20årene som til daglig jobber som cnc operatør nært Randaberg en plass. Har mekanikk\elmek av utdannelse. Han kjører en e34 som han nå jakter på brock felger til. Denne bilen er senket ganske nøyaktig 10mm. Hankook liker biltreff, fart og morro. Ikke ulik "daffen" egentlig.
Marius2002 Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Analex Bor i Narvik, og er da mest sannsynlig en ekte nordlending. Han kjører en 318is og har et yrke som kjemisk-teknisk operatør. Alder er vanskelig å si.
matsrh Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Marius2002: Marius Pedersen , født 1989, bor i Molde. Kjører 97 e36 318, har en liten bamse i baksete for å slippe å fylle bilen helt opp til toppen. Har den største fjortis søsteren noen gang, er utrolig høy og går på akademiet - media fordi han ikke kom inn andre året elektro. Stammer og jobber på Byggkjøp Malo hvis ikke han har sluttet.
Marius2002 Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Hahaha, Heismann. Stemmer vel mye av d, men er ikke høy og går ikke på Akademiet pga. jeg ikke kom inn andre plass Jobber enda på BK Malo.
S.Hafsmo Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Jeg kunne godt tenkt meg til å sett mere av bilen din hankook, har du no tråd på den?
Boddiz Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Boddiz:Bor på Sørlandet tipper jeg. Kjører en e36 318is Alder 23 - 27år Liker ellers det meste av musikk. og er aktiv tilskuer på teater:P Noe som var riktig eller? Hehe. skjønner ikke hvor du har det teater greiene fra... Det stemmer ihvertfall ikke
kazynor Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 Marius2002: Marius Pedersen , født 1989, bor i Molde. Kjører 97 e36 318, har en liten bamse i baksete for å slippe å fylle bilen helt opp til toppen. Har den største fjortis søsteren noen gang, er utrolig høy og går på akademiet - media fordi han ikke kom inn andre året elektro. Stammer og jobber på Byggkjøp Malo hvis ikke han har sluttet. noen som har bilde av denne søstra?
Aguilera Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 dirtydicky : Kommer fra Mandal, og kjører en nice e36 i den rette fargen Har vert medlem en stund og er mindre begeistret for Iphonen hehe Aguilera, kommer fra Sandnes, å kjører en rød 316 compakt med M front, hvite baklykter og selvlakkerte kanaler. En blondine som ikke er redd for å få skitt under neglene, å jobber i en bedrift på nærbø, som lager ferdigmat. Hun er ikke så aktiv på forumet her nå, som for et år å to siden. Haaah, den må oppdateres litt Kanalene er profflakkerte nå, sammen med halve bilen Jobber på Magnar Eikeland på Sandnes og skal prøve å være mer aktiv her fremover Got`ya
Mr.Silver Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 kazynor er oberst av grad her på bimmers. Fyller 20 år i morgen. kommer fra tromøya i austagder. å kjører en E36 320i. Mere vet ikke jeg
TSL Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 hehe morsom tråd. veit vel ikke noe mere en at mr silver kjører 90mod e30m3 og kommer fra kr-sund
Mr.Silver Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 hehe morsom tråd.veit vel ikke noe mere en at mr silver kjører 90mod e30m3 og kommer fra kr-sund hehe.. Litt morsom denne ja Kan legge til at jeg blir 23 år 19.mai. jobber som 2.maskinist på Stril Odin. har klasse.4 sertifikat Kjører også 2006 320D M-sport. Og har en 86 325 mtech 1 som skal pusses opp med tid og stunder
Tommy Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 dirtydicky : Kommer fra Mandal, og kjører en nice e36 i den rette fargen Har vert medlem en stund og er mindre begeistret for Iphonen hehe Aguilera, kommer fra Sandnes, å kjører en rød 316 compakt med M front, hvite baklykter og selvlakkerte kanaler. En blondine som ikke er redd for å få skitt under neglene, å jobber i en bedrift på nærbø, som lager ferdigmat. Hun er ikke så aktiv på forumet her nå, som for et år å to siden. Haaah, den må oppdateres litt Kanalene er profflakkerte nå, sammen med halve bilen Jobber på Magnar Eikeland på Sandnes og skal prøve å være mer aktiv her fremover Got`ya OK, kjørte rute på nærbø for et par måneder siden, å da så jeg bilen din sto utenfor "dagens" hver dag.
Hankook Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Hankook er en mann i 20årene som til daglig jobber som cnc operatør nært Randaberg en plass. Har mekanikk\elmek av utdannelse. Han kjører en e34 som han nå jakter på brock felger til. Denne bilen er senket ganske nøyaktig 10mm. Hankook liker biltreff, fart og morro. Ikke ulik "daffen" egentlig. Det meste her var faktisk riktig, eneste er vell kanskje, att jeg ikke er ferdig utdannet enda, og bilen er senket mere enn 10mm:P Jeg kunne godt tenkt meg til å sett mere av bilen din hankook, har du no tråd på den? Jeg har noen bilder her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=67394&highlight=Skal oppdatere den med nye bilder, etter vært, men har hatt litt dårlig tid de siste dagene;) Hehe. skjønner ikke hvor du har det teater greiene fra... Det stemmer ihvertfall ikke Nei det var bare min litt dårlige sans for humor, men resten var vel ikke så langt ifra. Foresten, var det ikke deg vi traff i Kristiansand da Daffen krasjet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå