Azeton Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 336mik: Bor på Elverum. Har har flere forskjellige biler som fungerer. Men har i hovedsak konsentrert seg om sin 336. som er en E30 med S38B36 motor med kompressor, han har hatt 2-3motoras på sin bil. Tydligvis kjøpt MSen fra en fyr langt oppe i skogen. Samboer. ikke barn. Har radikale meninger som politiet som jeg også støtter!
Sir Hofstad Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Azeton: intr i det samme som meg, nemlig å tyne disse B25ene... Prøvd med turbo osv. Tjener noen kr mer pr time enn meg, og bor sannsyligvis hjemme (hvis ikke hadde han ikke hatt råd til interessen). Bestandig trivelig Og tid til noen PM, hvis han ikke er ute å kjører fort.
Mexos Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Ske1eton er en trivelig trønder med god peiling på Bmw. Han har nylig kjøpt seg et 325 prosjekt som han har drømt om i flere år. Han har rabatt på Veng og jobber på Norservice. Har også en E30. Har 2 barn og samboer? Kjører ellers også E34 og opel stv såvidt jeg vet. Møter som oftest opp på bmw treff i trondheim med et smil. Så har han skjegg
Sir Hofstad Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Smiler fordi jeg er glad for å se bimmere E30 er solgt til ombygging osv. Må kjøre Open fordi kona kuppa E34en... 325en gir meg horn i panna Skjegg, og skjegg... Prøver nå å pynte på
336mik Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 336 mik står oppført som gravemaskinfører, og virker å kjøre bimmere av god kaliber.Lagt inn mye tekniske svar av god kvalitet. Tror han er rimelig barbert(haka he-he) og samboer? Svar av god kvalitet Takker. Barbert??for første gang i mitt liv har jeg faktisk litt hår på haka. Og at jeg har samboer er riktig.Skal forøvrig gifte meg i august med hu.
Mexos Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hehe. Hender seg jeg pynter meg litt enkelte dager jeg også
-Martin- Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Nå var det på tide med ferskt blod i denne tråden, begynte å bli en del gjengangere. Så da tillater jeg meg selv å hoppe inn. Om jeg absolutt må si noe om noen over meg, så må det være at "Ske1eton" har et bilde av en E34 jeg synes er mindre pen i sin avatar, ellers er vel det meste sagt.
badsha Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Mexos en hyggelig kar rundt 21-22 år gammal, går på BI nydalen Oslo bor både litt nordover og litt på holmenkollen, kjører en blodrød 318is fra 92 mod, en mann med erfaring når det gjelder bmw:) har visst det jeg trenger av deler på lager
///MoePower Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Jeg vet ikke så mye om personen over meg annet enn at han kommer fra Akershus, har vært i besittelse av 2stk E36'er og har vært litt uheldig 2 ganger med den ene (eller kanskje en gang med hver, vet ikke jeg) Han jobber som selger og har skrevet snart 400 innlegg her på bimmers. Vel, mer kan jeg desverre ikke svare på.
ThomasB Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 ///Moepower kommer fra Tromsø. Har vistnok en forkjerlighet for E23 (7-serie), kan også virke som han er glad i lettmotorsykkler. mer vet ikke jeg..
336mik Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 ///moepower har vel også vært en liten harding på å ragge med de lettsykklene. Mener han fortalte ei historie om en politikontroll han slapp unna med en liten posjon flaks.
///MoePower Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hyyysj da Ble riktignok stoppet grunnet misstanke om for høy hastighet, men laseren de hadde rigget opp hadde de ikke rukket å starte enda, så det manglet beviser. Jeg fikk dermed kjøre videre etter en helt vanlig førerkort/vognkort kontroll.
bmwmsport Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 ///MoePower er tilsynelatende en hyggelig fyr fra Tromsø, med en forkjærlighet for biler jeg helst forbinder med Oberinspektör Stephan Derrick. Han virker også som en meget oppegående fyr med stor teknisk innsikt, til tross for sin (iforhold til meg) meget unge alder(?)
Hyggmaister Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Bmwsport = Geir Ove Lilleng jobber hvertfall på koed (tar telefonen), og bruker å selge meg ventilløftere, kvasskammer, vippearmer ol Mistet lappen en gang, men virker ellers som en hyggelig kar. Liker også å reise på turen sammen med Fredrik nedover Tyskland for å hente biler, og er ikke ukjent for å presse dieselpurker opp mot 200km/t på autobahn
Rabies Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Hygg: Vestlending med 318i. Liker å race mot div. 316 for å booste selvtilliten sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå