Hyggmaister Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Er allerede blitt skrevet om meg Rabies Rabies: Sørlending med tvilsom hundesykdom, kjører 316 grompact
Springsteen Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 prøv meg da tror ikke det blir så mye da egentlig..
Thomaz Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Springsteen.. Antaglevis bruce springsteen patriot å kjører 316 coupe..
2mMy Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Aner ingenting om Springsteen! Rocker sikkert rundt i coupen sin når han er ute å kjører! ser ut som jeg var litt for sein gitt
Springsteen Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 hehe 2mMy, Tommy bor etter avataren i tønsberg, kjører en meget pen e39 520, og har nettopp fått nye alcantara-seter i den
viplash Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 2mMy heter sikkert Tommy, bor i Tønsberg, og kjører rundt i en E39 520I.
Hansh Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Regner med personen over meg heter Tommy, bor i Tønsberg og kjører en meget pen E39. Ellers har han alltid et stort behov for å lufte i bilen og har derfor alltid råneflippen oppe. EDIT: Og der var det jammen to andre som rakk å skrive innlegg før meg...
Diesel power Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Hans ******** ett eller annet. Fra Bergen, født i begynnelsen/midten av 80 tallet? Kjører en E39, som faktisk også er din første BMW Du har også ett par grevlinger å ratte rundt med. Vet også at du med dine 1,13 (i snitt) innlegg pr. dag siden ditt medlemskap i febr. er 73,9% mere aktiv en jeg med mine 0,65 innlegg pr.dag siden 2003
Dirty Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Diesel power = ? kjell, magne tryls? nei kjærebarn har mangenavn Bor i kr.sund N kjører en 00 bmw 530D jobber som Service Ingeniør, og virker ellers som en Ok fyr.
BreitBau Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Dirty: Ser jo han er fra Mandal og har en Rød E36 coupe som er ganske strøken.. Mye M-tech snadder på den bilen.. Aktiv bruker på Kjøp og salgs fronten.. Tror han er god kompis med Inthe.. Han driver med ett prosjekt.. Mørk Bmw såvidt jeg har sett.. BTW: Selger han en Vinge som var ekstrautstyr på M3GT på BMW deler selges forumet nå ;P
bmwmsport Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Bmwsport = Geir Ove Lilleng jobber hvertfall på koed (tar telefonen), og bruker å selge meg ventilløftere, kvasskammer, vippearmer ol Mistet lappen en gang, men virker ellers som en hyggelig kar. Liker også å reise på turen sammen med Fredrik nedover Tyskland for å hente biler, og er ikke ukjent for å presse dieselpurker opp mot 200km/t på autobahn Bra oppsummert..
Geir Anders Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Geir Ove er en stor skalla mann med verdens kuleste fornavn, og har nettopp kjøpt seg ny bil. Mer kunne jeg fortalt, men det er ikke godt for forumet!
Gjest Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Geir Anders kommer fra Vestfold og kjører konebil med tak! Han liker heller ikke å oppgi detaljer på biler han eier / har eid. Ellers vet jeg ikke så mye om han.. så at han solgte noen M3 bremser her en dag:p
sh0rty^ Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Prosjekt34 Brigader av rang og i underkant av dobbelt så mange inlegg som undertegnede. En mann som liker å kjøre rundt på vestlandet i cab og med vinden i håret, tydligvis så er blåser det for lite på vestlandet for prosjekt 34. Han kjører per nå en e46 323 cab som selvfølgelig er firmabil, for de 2 andre bilene han har står jo og støver ned i en og annen garasje da de sannsynligvis er prosjekter Har ikke peiling jeg altså, gikk bare utifra nicket hans
stianosthus Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Shorty^ Hadde et bra E30 s50 prosjekt, men har vitnet i en stor rettsak mot mafiaen så nå bor han på et hemmelig sted å kjører Volvo s40. Nei vetta faen jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå