FatLaces Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Hmmm... Skjønner ikke hva som er så stort med en bil uten tak. jeg forstod det heller ikke før jeg kjøpte mx-5'en
FatLaces Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 da ble det z3 1.9. Syntes absolutt denne motoren kler bilen..men klart, jeg måtte strekke prisklassen en god del.. hva vil strekke en god del si ?? i en ekte roadster er det ikke POWER som egentlig er det helt store, men kjøreegenskaper og "følelse". man kjøper ikke en roadster for å kjøre fra folk i lyskryss.. man venter til svingene kommer gratulerer med ny bil
Kjell Z3 Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Power er minst like morro i Roadster som i noen annen bil, det gir faktisk enda mer følelse å akse hardt ut av en sving med en slik bil enn noen annen bil. Fantastisk følelse.
FatLaces Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 er ikke helt enig med deg der. på en skikkelig roadster er ikke størrelsen på motoren så fryktelig viktig men folk har forskjellige meninger, sånn er det
hagenisse Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Jeg tror også 1.9-literen passer Z3, den føles vel rimelig lik den fantastiske M42. Det å akse hardt er en følelse som er morsom noen få ganger, så er man vant til det og det blir kjedelig. Derfor folk bare skal ha mer og mer effekt.. Skal du ha bra aks uten tak, så finnes det noen berg og dal-baner som er langt raskere enn alt som finnes av biler. Evnt, kan man kjøpe seg en r-sykkel.
Thomaz Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Jeg syns det er morro med litt motor i caben som alt annet jeg da.. Men 325 caben jeg hadde, hadde mer enn nok motor den og.. 1,9 har jeg ikke prøvd.. Men vil tro den skal være ålreit Z3`en.. Men tror det kan bli en herlig bil til sommeren Gratulerer med ny bil..
Bjørnar_ Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Cab er flott, slik er det bare! MEN, jeg ville valgt å gå for en pen 320/323 f.eks om du skal ha E36 cab, og aller helst med en hardtop om du skal bruke den om vinteren. Stofftak er noe svineri på vinteren er min erfaring. Men nydelig følelse en varm sommerdag på landet med sola på blå himmel!
Haug Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 320'n min går ikke fælt men går greit nok til å ha det morro. Vurderte 318, men er glad jeg ikke valgte det. Den sitter meget bra på veien og er utrolig artig å kjøre aktivt på svingete veier. Men nå kjøpte jeg denne som kosebil også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå