Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Mulig det er repost, prøvde å søke, men fannt det ikke! Uansett, hvem mener dere har forumets fineste bil her? Er på jobb jeg, så får ikke lagt ut bilder av mine kandidater akkurat nå, men har sett meg ut et par M3 E30`er som jeg mulogens slenger ut! Legg ut noen bilder, så ser vi hvem som får "mest stemmer"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 her er min : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Ja, det er ikke mye stygt man kan si om en strøken m-tech E30! Fin den der, må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Er nesten umulig å kåre den fineste blandt alle disse pene BMW'ene! Men en av de fineste syns jeg er ///Magnus sin E46 M3 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 MFDUFF har min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Man kan jo kåre de etter fineste e30, e36, e46 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg er veldig begeistret for Fredrik sin E46 Facelift 325 Clubsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 er jo vanskelig og bedømme hvem som har finest siden alle har forskjellig smak osv. men liker du først bmw så liker man de fleste bmwer;) bare ikke de med monster styling og bilxtra stasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Rstockmann sin 530Da er den perfekte E39 i mine øyne !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Rstockmann sin 530Da gjorde meg litt våryr her kjente jeg Hehehe, svak for den jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Er nesten umulig å kåre den fineste blandt alle disse pene BMW'ene! Men en av de fineste syns jeg er ///Magnus sin E46 M3 . ***Den var lekkert.. *** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Har så mye favoritter at det blir vanskelig å velge, skal tenke på saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Mange fine bidrag her, ja! Må si at Stramvaier sin M3 så rimelig brutal ut! Likte det siste bildet veldig godt! Kanskje å sikte litt høyt, men slenger allikevell med noen bilder av min E34 2005 2006 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Fineste bil er vansklig å bestemme, siden folk har forskjellig smak, som nevnt tidligere her. Men jeg får skryte litt, og si at jeg har en av de mest velholdte hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå