PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Lov å stemme på seg selv eller? langt fra den fineste her på forumet, men tror ikke det er den styggeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Slenger ut noen bilder av min E60... Det er for øvrig utrolig mange fine og velholdte biler her på Bimmers.no, virkelig morsomt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Det er mange fine eksemplarer her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 tommy har de 2 fineste bilene på forumet. Mer strøkne biler enn han har skal du lete lenge etter! m3GTen og 118D'en er bare råflotte! Utenom dem så er ikke e36en til widejuggao ikke akkurat stygg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Slenger ut noen bilder av min E60... Det er for øvrig utrolig mange fine og velholdte biler her på Bimmers.no, virkelig morsomt å se hvordan blei det med eksosen da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 hvordan blei det med eksosen da? =) Utseendemessig ble det veldig pent, og helt rått under akselrasjon! Men kanskje litt for mye lyd under vanlig kjøring synes jeg Mulig det er jeg som er blitt for gammel for slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 hvordan blei det med eksosen da? =) Utseendemessig ble det veldig pent, og helt rått under akselrasjon! Men kanskje litt for mye lyd under vanlig kjøring synes jeg Mulig det er jeg som er blitt for gammel for slikt valgte du race eller noe slikt? for jeg hører ingenting inni bilen min! må ha noe på gløtt for å høre den herlige lyden! i lav fart kan man høre litt brumming, men det er langt fra plagsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Maaange pene biler her 100% originale og mørke biler får min stemme uansett modell! Kan spare min begeistring for plastic-fantastic fangere, skjørt o.l, overdrevent store felger og lyse farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 og så er det ufattelig å mye "penere" bilen blir med en M bakpå og en motor som står i stil også! hehe se på superbilla sin, et utsøkt eksemplar av en e36, men pga motor, så "er den liksom ikke så tøff" allikavel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 det samme gjelder jo strengtatt din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 jeg har i hvertfall 6er men ja, var også det jeg tenkte på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Hehe Diskusjonen om en bil blir finere/tøffere av å ha stor motor har vært her inne før I mine øyne har dette ingenting å si på utseende på bilen. En 325 med grå fangere,15'',grått stoff interiør og "bestemor-ratt" river ikke akkurat skinnet av den berømte pølsen, i mine øyne Poenget er vel at når de står stille er det ikke motoren det går på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 hahahhha ja, enig der alle biler går like fort når de ruller ps, gjelder jo faktisk din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Gjelder min med glans Synes den fikk seg et kraftig oppsving med de nye felgene når det gjelder utseende.. No opplever eg at folk snur seg når de kjører forbi Liker filosofien bak bling Legge alle pengene i bilen "A bling vehicle get you from A to B, but you get to B very late" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 hahah den var fin ja, enig, hjalp godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå