Gå til innhold

Hvem har forumets fineste bil!?

Johnsen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 552
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan blei det med eksosen da? =)

Utseendemessig ble det veldig pent, og helt rått under akselrasjon! Men kanskje litt for mye lyd under vanlig kjøring synes jeg :oops: Mulig det er jeg som er blitt for gammel for slikt ;)

valgte du race eller noe slikt? for jeg hører ingenting inni bilen min! må ha noe på gløtt for å høre den herlige lyden! i lav fart kan man høre litt brumming, men det er langt fra plagsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaange pene biler her 100% originale og mørke biler får min stemme uansett modell! Kan spare min begeistring for plastic-fantastic fangere, skjørt o.l, overdrevent store felger og lyse farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :wink: Diskusjonen om en bil blir finere/tøffere av å ha stor motor har vært her inne før :P I mine øyne har dette ingenting å si på utseende på bilen. En 325 med grå fangere,15'',grått stoff interiør og "bestemor-ratt" river ikke akkurat skinnet av den berømte pølsen, i mine øyne :lol: Poenget er vel at når de står stille er det ikke motoren det går på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder min med glans :wink: Synes den fikk seg et kraftig oppsving med de nye felgene når det gjelder utseende.. No opplever eg at folk snur seg når de kjører forbi 8):lol:

Liker filosofien bak bling :P Legge alle pengene i bilen :lol:

"A bling vehicle get you from A to B, but you get to B very late" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...