hagenisse Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Tsk tsk, masse ulyder fra din jo Men fin er den jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Tror ikke det er mye som slår Tommy`s M3 GT her inne, så jeg slenger den ut som min kanditad så langt! Men som iherdig BMW-entustiast som reiser rundt på de fleste treff, har jeg enda ikke sett denne bilen live!? Hvor er den å se til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Er så utrolig mange som er fine her. Men må si jeg liker M3 GT'n over her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Tsk tsk, masse ulyder fra din jo Men fin er den jo. haha, du da din tass, 2 stk. blir fikset iløpet av våren satser jeg på =D kom til sem idag du, og bli med på årets første vasketreff! tar deg maks 40min en vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Har ingen _egentlige_ ulyder jeg da. Jeg er bare kresen, så jeg når stein spruter opp i hjulbuene er noe feil med bilen. Jeg har kun sommerdekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Har da bare sommerdekk jeg også, veiene blir ikke mer tørre enn de er nå. Solen har jo stått på i 3 dager. Og det er lenge siden jeg har sett snøen eller tegn til frost. Hører jeg P-I-N-G-L-E =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg er veldig begeistret for Fredrik sin E46 Facelift 325 Clubsport Det var da et usedvanlig godt forslag!! hehe Skal ta noen ordentlige bilder av den en dag.. har bare de der fra når den ble henta. Kommer nye etterhvert, og da med norske skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Er bare is her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Er bare is her. Dessuten er den jo møkkete igjen når jeg er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg så en gang en E30 som var del-lekkert brun nederst og off-white øverst. Interiør og alt var gjennomført i samme farge som bilens lakk.... den ble henta i tyskland, og jeg husker å ha sett "reisebrevet" enten her eller på BMWCCN.no, den er i allefall en sterk kandidat! Noen som veit om den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Masse lekkert her ja! Legger opp et bilde av min E39 sammtidig da jeg har sans for bmw med bredkant felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg så en gang en E30 som var del-lekkert brun nederst og off-white øverst. Interiør og alt var gjennomført i samme farge som bilens lakk.... den ble henta i tyskland, og jeg husker å ha sett "reisebrevet" enten her eller på BMWCCN.no, den er i allefall en sterk kandidat! Noen som veit om den bilen? denne du tenkte på? lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 nominerer Superbeetle sin: blir nok enda bedre med sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 synes calitri sin nydelige e28 burde vere en kandidat her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Ville jo tro at de fleste M-bilene kommer generelt høyt opp på lista her! Hvis ikke er jo steffan sin E34 en slager =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå