Torek Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Min har ikke så mye å stille opp med, men jeg legger den ut likevel Synes den var KNALLFIN jeg!! Trenger mye mer senk, bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Min har ikke så mye å stille opp med, men jeg legger den ut likevel Synes den var KNALLFIN jeg!! Trenger mye mer senk, bare +1!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Takk for det, mulig jeg bytter den til fordel for Preface Vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Peneste bilen her inne er Carl haakon sin E36, og FTE sin E30! Helt perfekte biler begge! Har ikke noen bilder men.. Takker for det, ZhilleN Jeg har et bilde her, skal vi se.... Der! Hvilken styling og hvilke felger er det du har? N Y D E L I G E30 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 keskin kt1 og m-tech 2? ikke skyt meg om jeg tar feil, men trur det er det de heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 oz futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 er så stygt med fire eksosrør på biler, men ellers så er den helt fantastisk ja. Mye penere med 4 eksosrør på huset. Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 OZ Futura ja, 100% sikker på den gitt Dyyyre felger for og si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Futura=win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 keskin kt1 og m-tech 2? ikke skyt meg om jeg tar feil, men trur det er det de heter.. Har vi rett å slett muligheten til å skyte "just-turbodiesel" her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 keskin kt1 og m-tech 2? ikke skyt meg om jeg tar feil, men trur det er det de heter.. Har vi rett å slett muligheten til å skyte "just-turbodiesel" her?? hvis e30 m3 er bilen du har, så skal jeg kjempe med nebb og klør for ikke å bli skutt det er ikke måten jeg skal dø på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Futura=win 2 x Win! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 hvis e30 m3 er bilen du har, så skal jeg kjempe med nebb og klør for ikke å bli skutt det er ikke måten jeg skal dø på ? Men hvis han hadde hatt en mercedes diesel så kunne han gjerne skutt deg? Ser ikke helt sammenhengen med det han skrev og svaret du kom med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 1. Plass Meguiar's Show N' Shine Gatebil Våler Juli 2009 1. Plass Meguiar's Show N' Shine Gatebil Rudskogen Juli 2010 1. Plass BMW Gatebil Rudskogen Juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Min E36 Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå