aloebiz.net Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 nå har jo alle karosserivarianter fått sin egen E-kode. F.eks. E60 sedan E61 Stv. E90 sedan E91 stv E92 Coupé E93 cab(??)
Thunder Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg må nå si at jeg ikke syns at designet var overveldende pent til tross for kamuflasjen. Og den så rimelig svær ut for å være en 5er.
Saltkjelen Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg må nå si at jeg ikke syns at designet var overveldende pent til tross for kamuflasjen. Og den så rimelig svær ut for å være en 5er. Nå så jo ikke akkurat E60 ut som et smykke når den var kamuflert på sitt verste. Tror det blir bra jeg, men la oss drite i denne modellen (da føler jeg at min blir så gammel.. ).. En BMW forhandler bekreftet imidertid at bilen kommer i sommeren 2010. De første modellene blir levert som 2010 modeller, men utover blir de levert som 2011 modell. På lik linje som når E60 kom med andre ord..
Thunder Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg regner med at den ser bedre ut når kamuflasjen er vekke ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå