Gå til innhold

Nye 5-serie F10..

aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Her er noen spionbildet av nye 5-serien :)

Har BMW tenkt å begynne med blinklys i speila nå?

http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php ... 908&tid=84

På dette bildet ser det ut som en forhjulstrekker???????????? Spinner på forhjula?? Kan vel umulig stemme :P BMW kommer vel aldri til å lage fwd håper jeg?

bb_56991.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at alle kommer med slike kommentarer som "Faen, å grusomt, likner ikke grisen" osv. når man ser at bilen er kamuflert.. Kommenter heller designet når man ser noen offisielle bilder eller vent til den er i butikken. Jeg velger å tro at denne får mye likhetstrekk fra neste generasjon 7 serie og Consept CS. Skal bli spennende å se når den blir lansert. Ryktene tilsier at F11 kommer i 2010 modell og F11 ii 2011.. Med andre ord over 2 år til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har enda ikke forstått hvorfor de har hoppet sånn med tallene i det siste. på 70 og 80tallet var de jo relativt sparsomme på hoppene..

e21, 23 28 30 31 32 34 36 38, 39.. også kom 46 og rulla var i gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi det nå er godt med penger i BMW, og mange utviklingsprosjekter som foregår nå kontra for 15+ år siden. Du kan regne med at alle kodene er brukt, eller reservert til noe, men at det er prosjekter man sjelden eller aldri hører noe mer om. For alt jeg vet bruker de kanskje E-ene på motorsyklene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...