aloebiz.net Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Her er noen spionbildet av nye 5-serien Har BMW tenkt å begynne med blinklys i speila nå? http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php ... 908&tid=84 På dette bildet ser det ut som en forhjulstrekker???????????? Spinner på forhjula?? Kan vel umulig stemme BMW kommer vel aldri til å lage fwd håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Håper ikke at dette stemmer vaffal Men blir skøy å se til neste år da Alltid gøy med nyheter fra O-store-BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Faen den så stygg ut. Håper virkelig de kommer opp med noe bedre enn det der! Kjedelig, og fronten så ut som en mercedes! Og viss det er FWD da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Bmw har allerede planer om sin første fwd bil, har de ikke? Småbilen kalt "City". For min del synes jeg det er helt umulig å gjøre seg opp en mening når den er kamuflert så godt.. Jeg lever i håpet om at dette blir en nydelig femmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 rompa ser ut som en gammel mondeo Neida.. blir vel bra.. gjør jo alltid det.. kansje E60 faller dramatisk i pris også.. håpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg kan ikke skjønne at alle kommer med slike kommentarer som "Faen, å grusomt, likner ikke grisen" osv. når man ser at bilen er kamuflert.. Kommenter heller designet når man ser noen offisielle bilder eller vent til den er i butikken. Jeg velger å tro at denne får mye likhetstrekk fra neste generasjon 7 serie og Consept CS. Skal bli spennende å se når den blir lansert. Ryktene tilsier at F11 kommer i 2010 modell og F11 ii 2011.. Med andre ord over 2 år til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Ser vel mer ut som den skrenser litt på forhjulet. Tviler uansett på at om BMW skulle ofre en så viktig del av merkevaren sin bakhjulstrekk så er det nepp med 5-serie det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 F10??? Hva er det for et prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 F10??? Hva er det for et prosjekt? ABCDEF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 F10??? Hva er det for et prosjekt? ABCDEF ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Hvis de skal bruke kun to siffer slipper de jo opp for E nå....E92...så nå går de til F. Var det riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tool Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Har en mistanke om at dette egentlig er nye 7-serien, og ikke en 5'er. Den kommer i følge BMW Norge med mulighet for X-drive(4WD) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 men jeg har enda ikke forstått hvorfor de har hoppet sånn med tallene i det siste. på 70 og 80tallet var de jo relativt sparsomme på hoppene.. e21, 23 28 30 31 32 34 36 38, 39.. også kom 46 og rulla var i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Det er nok fordi det nå er godt med penger i BMW, og mange utviklingsprosjekter som foregår nå kontra for 15+ år siden. Du kan regne med at alle kodene er brukt, eller reservert til noe, men at det er prosjekter man sjelden eller aldri hører noe mer om. For alt jeg vet bruker de kanskje E-ene på motorsyklene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå