Sandersen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 onkel skal selge tralla si: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Vært og ta en titt på! den er strøøøøøken, da han kjøpte den i sommer lukta det fortsatt nybil av den. Så den er tatt GODT vare på. Legger med eneste bilde jeg hadde av den med sommerfelga på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Tror du har en taste leif. Er vel ikke en 328.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ops.. hadde jeg vist, sorry.. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 sorry offtopic men måtte kommentere at deam den var strøken! free bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Nesten ikke brukt eller Hehe. Farge må bare oppleves på ekte, sinnsyk kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Sorry OT, men meget pen bil! Blir lykkelig den som kjøper den vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Steike den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Godkjent senka, husker ikke hvor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Rååå fage da;) Men litt liten motor:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 det får nå være opp til vær enkelt, tråden ligger ikke akkurat under show off eller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Ja var jo for min del av kjøp eg tenkte på, litt liten motor for at eg skulle kjøpe den, hadde vært litt meir aktuelt om den ha større motor..Men sorry for OT da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg