Mexos Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 For guds skyld, det heter: HVILKEN Bmw er dette!!
Boddiz Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Samme bildene dette ja. Er nok GODT photoshop-arbeid og ikke noen konseptbil. Men den var litt tøff da....
Diesel power Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 For guds skyld, det heter: HVILKEN Bmw er dette!! Har me en lærerstudent her "Hva" er forøvrig i visse dialekter en erstatning for "hvilken". "Hvilken" hører vi aldri her oppe ihvertfall, det er riktig nok den gramatisk riktige måten å skrive det på her også, men dog i praksis ordrett benyttet av ett mindretall av norges befolkning. Antar at du er fra staden eller deromkring "Hva" er heller ikke hentet fra min dialekt. Her sier vi "kossen" eller "åssen", men tror ikke dette ville passet særlig bedre inn her. Andre plasser benyttes "ka" osv osv. Det finnes en verden utenfor gryta hvor du trolig bor, og jeg hører til den gruppen som har fått stempelet norges styggeste dialekt. Kan ikke si meg helt uenig, men vi slekter på trønderdialekten som jeg merkelig nok synes er den peneste Trønderjenter på tlf høres automatisk pen ut av en eller annen grunn, samme som med fransk. I tillegg mener jeg de har norges trivligste landsdel. Åpent og alltid velkommen.
Mexos Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 For guds skyld, det heter: HVILKEN Bmw er dette!! Det finnes en verden utenfor gryta hvor du trolig bor, og jeg hører til den gruppen som har fått stempelet norges styggeste dialekt. Kan ikke si meg helt uenig, men vi slekter på trønderdialekten som jeg merkelig nok synes er den peneste Trønderjenter på tlf høres automatisk pen ut av en eller annen grunn, samme som med fransk. I tillegg mener jeg de har norges trivligste landsdel. Åpent og alltid velkommen. Du snakker med en 100% Trønder her med røtter fra Fosen, så kommer langt fra gryta for å si det sånn Så vi er nok 100% enig når det gjelder dialekt og hva som er digg å høre på Men jeg skriver ikke på Dialekt i forumet fordi Jeg ville sagt "Koss BMW e d hær?", men ville aldri skrevet det som tråd navn Og jeg må si at damer med Svensk språk er det som høres penest ut over telefonen Ellers for å være litt on topic så var disse bilene ganske råe
Kjell Z3 Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 For guds skyld, det heter: HVILKEN Bmw er dette!! Har me en lærerstudent her "Hva" er forøvrig i visse dialekter en erstatning for "hvilken". "Hvilken" hører vi aldri her oppe ihvertfall, det er riktig nok den gramatisk riktige måten å skrive det på her også, men dog i praksis ordrett benyttet av ett mindretall av norges befolkning. Antar at du er fra staden eller deromkring "Hva" er heller ikke hentet fra min dialekt. Her sier vi "kossen" eller "åssen", men tror ikke dette ville passet særlig bedre inn her. Andre plasser benyttes "ka" osv osv. Det finnes en verden utenfor gryta hvor du trolig bor, og jeg hører til den gruppen som har fått stempelet norges styggeste dialekt. Kan ikke si meg helt uenig, men vi slekter på trønderdialekten som jeg merkelig nok synes er den peneste Trønderjenter på tlf høres automatisk pen ut av en eller annen grunn, samme som med fransk. I tillegg mener jeg de har norges trivligste landsdel. Åpent og alltid velkommen. Hvordan mann er du som sier hva bil? Hva slags bil høres bedre ut.... Hvem ordbok bruker du?
Diesel power Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 HVA ordbok? =) Er det ikke fra ditt distrikt dette stammer fra? Mener typen til søskenbarnet til min bedre halvdel er ifra det distriktet . Han bærer ihvertfall denne dialekten. Måtte se den store klassenfesten på lørdag siden vår lokale kjendis stilte opp, og ja, vår dialekt ter seg ikke på TV Forøvrig enig i at Svenske jenter også lyder meget pene ut, for ikke å snakke om Franske, men det var i Brasil og Mexico mine øyne fikk mest mosjon, men de lyder derimot ikke alltid like sexy Brasil under karnevalet er sterkt å anbefalle, og de lager noe utrolig mat der, barbeque`n spesielt, og det er vel bare Argentina som overgår Brasil på dette Begynner å bli vel offtopic, men det er vel ikke første tråden
Kjell Z3 Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 er ikke dette 1 serie coupe da?de skulle vertefall komme me det.....og trur det er denne:) Den type bil kalles stasjonsvogn og ikke Coupe.
Hansh Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Er jo ikke så veldig overbevisende at den ene har 7'er front og den andre 6'er front og ellers er like da..
Aizman Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 For guds skyld, det heter: HVILKEN Bmw er dette!! Det finnes en verden utenfor gryta hvor du trolig bor, og jeg hører til den gruppen som har fått stempelet norges styggeste dialekt. Kan ikke si meg helt uenig, men vi slekter på trønderdialekten som jeg merkelig nok synes er den peneste Trønderjenter på tlf høres automatisk pen ut av en eller annen grunn, samme som med fransk. I tillegg mener jeg de har norges trivligste landsdel. Åpent og alltid velkommen. Du snakker med en 100% Trønder her med røtter fra Fosen, så kommer langt fra gryta for å si det sånn Så vi er nok 100% enig når det gjelder dialekt og hva som er digg å høre på Men jeg skriver ikke på Dialekt i forumet fordi Jeg ville sagt "Koss BMW e d hær?", men ville aldri skrevet det som tråd navn Og jeg må si at damer med Svensk språk er det som høres penest ut over telefonen Ellers for å være litt on topic så var disse bilene ganske råe Vi som er i fra ekte trondheim å bor i Trondheim kommune, vi sier kordan eller hvilken
MF DUFF Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 er ikke dette 1 serie coupe da?de skulle vertefall komme me det.....og trur det er denne:) Den type bil kalles stasjonsvogn og ikke Coupe. Hvis den har 2 seter ville jeg si at det er en Coupe... som Z3 Coupe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå