Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

råning er jo nesten kultur på enkelte plasser, her hjemme er den kulturen død i forhold hva den en gang var,

men for enkelte bygder eller andre plasser er vel kanskje ungdommens råning som holder liv i bygda på kveldstid, bedre det enn at det ligger ei mørk og tom bygd uten kjeft som er ute

Skrevet
hvor er råne stripen på jessheim da? er ofte innom der da dama bor der:)

Stemmer som Mexos sier her ja, bortsett fra at kiwi'n er borte nå :wink: Når du kjører av motorveien til jessheim (avkjøringa til jessheim sør) så kjører du rett over den første rundkjøringa rett etter motorveien, så kommer du til en fotgjengerovergang med trafikklys, deretter en ny rundkjøring. Ta til høyre i denne rundkjøringa så kommer du opp på toppen og får se en tredje rundkjøring. DET er starten på stripa.. ta til venstre i den så er du på stripa (rundkjøring i andre enden også). Er eneste gata på jessheim med brostein i. ikke hele gata er brostein, bare ca 20 meter langt strekke ca midt mellom rundkjøringene...

Skrevet

Stripa på jessheim har blitt ødelagt! Politiet er ivrig på og stoppe deg om du tar noen for mange runder der..! Selvom stripa er fin og UTROLIG sentral. alle utestedene ligger tett i tett rundt :twisted:

Skrevet
Stripa på jessheim har blitt ødelagt! Politiet er ivrig på og stoppe deg om du tar noen for mange runder der..! Selvom stripa er fin og UTROLIG sentral. alle utestedene ligger tett i tett rundt :twisted:

Det sier jo litt om hvordan politiet disponerer ressursene sine :evil:

Utrolig at de ikke kan bruke tida på å ta noen som virkelig har gjort noe ulovlig :shock:

Skrevet

hvordan faen kan de stoppe deg for å kjøre opp og ned samme gate?? det må det vel være lov

Skrevet
Da har jeg forflyttet meg til Trondheim sentrum.. Her går det mer i "nyere og penere" biler.. Så her er det morro og se de kjører forbi

Tidligere va Trondheim sentrum fullt av biler som surra,kanalen

var møteplass. Men så stengte di kanalen,totalt idiotisk spørr du mæ :evil: så nå er det ingen plass i sentrum det er mulig å stoppe

å prate med folk,les råne..

Neste gang du er i Trondheim,ta dæ en tur til sluppen,det står biler overalt!! Biltilsynet,shell,statoil å Bunnpris. :D

Skrevet

I haugesund så har de bygget det nye tinghuset på råneplassen. Da eg va 17 år og ble kjent me rånerne i byn så va det kjempe gjeng. Me fant på ein del gøy ilag. Men nå e det slutt virke det som. Dei fleste av gamle gjengen har jo stifta familie (meg inkl.) og roa seg ned, og de få som er igjen er 18 åringer med fersk lapp i neven. Kjenner ingen av rånerne lengre, og dessuten blir de jaga vekk uansett kor de står...

Skrevet

Verdal og Volvo 240 er helt ekstremt ja, samme med Fauske i Nordland.

I Tromsø, der jeg er oppvokst, kalles det for "å lode".

Nede ved havna der hurtigruta leger til samles bilene på Prostneset.

Men der er det ikke om å gjøre med flest grantrær i speilet. Litt mer stil over de fleste bilene der. Og en litt lengre rute enn f.eks nabobyen Finsnes som kjører fra en rundkjøring til en annen i samme gate

Skrevet

Hehe.. På youtube filmen ser man stripa på jessheim ja :D

Var ute og rægga litt i dag med leiebilen (Avensis) .. helt sinnsykt mye BMWr her i trheim:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...