Gå til innhold

toning av ruter...7000kr. Er ikke det alt for dyrt?

m-blå
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekket litt her i Haugesund om toning/solfilm på rutene bak på min E61.

Sjekket to plasser og de skal ha 7000 kr. på begge plasser. Dette synes jeg er for dyrt og lurer og på om de driver med prissamarbeid her i byen? Siden prisen var lik på begge plasser. Hva synes dere om disse prisene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en veldig drøy pris, ja. Sjekka med et firma som hadde stand på Bil 2007 i høst, de skulle ha mellom 3500,- og 4000,- for å tone alle rutene (utenom framruta, selvølgelig) i min E36 touring. Husker desverre ikke navnet på det firmaet, lå vel i Oslo. Men de brukte 3M solfilm, som skal være noe av det beste man får, og virket svært profesjonelle. Uansett, 7000,- må være alt for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 7000 høres ut som en grei pris. Jeg har tatt alle rutene mine ex frontrute hos riis bilglass. Har blitt stoppet 2 ganger i teknisk kontroll pga mørke vinduer, men de konkluderte med at rutene mine sansynligvis bare var så mørke. Riis sliper kanten som går opp mot ruten når du ruller ned vinduet, så når statens vegvesen tar fingeren over for å kjenne etter ujevnheter, finner de ingen ting. Veldig godt fornøyd med Riis og kommer til å bruke dem igjen når jeg skal ta 330'en min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte rundt 5000kr for alle sideruteme og bakruten på min coupe.. Dette var hos Hauge reklame(siderutene) og bakruten hos Abc reklame.

Folk kan gjerne fortelle om folk som "Kan dette" og gjør det mye billigere, men jeg har iallefall enda tilgode å se en "hjemmesotet" bil hvor det er skikkelig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bad shit om Hauge reklame i Bergen da... Har en kompis som jeg anbefalte at skulle sote vinduene sine hos Riis... Han gikk til Hauge og ble relativt skuffet. Mye bobler... Han gikk til Riis etterpå siden han fikk pengene tilbake fra Hauge. Nå er han fornøyd. De har Riis i Haugesund også. Vil anbefale å ta en tur innom dem. De vet hva de driver med. Jeg hadde aldri giddet å risikere å måtte komme inn igjen med bilen for en reklamasjonssak. Riis er flinke og de har mer å tape som organisasjon enn en som tar "Hjemmesoting" for lav pris. Nå hører det også med til denne historien at jeg har blitt stoppet to ganger i teknisk kontroll og gått gjennom dem begge gangene. Riis har gjort en kjempejobb og det skal dem ha all skryt for! Dersom det er noen her på forumet som skal sote vinduene sine i Bergen, gå til Åge hos Riis i Åsane. Han vet hva det går i!

STÅ PÅ RIIS!!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...