Gå til innhold

Min bimmer, E46 M3 *Solgt*

Syse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg nettopp hentet dyret på 4-beinskontroll. camber ble ikke justert ettersom denne skal være ganske drøy orginalt på m3, visstnok. Men spissing ble justert både foran og bak. De mente at jeg ville merke forskjell på dette i høyere hastigheter, så vi får se :D Jeg ville definitivt merke forskjell når det kom til dekkslitasje. uansett, gode ting!

Hvem brukte du til 4-hjuls?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt anbefalt av så utrolig mange til å bruke en gærning som jeg ikke husker navnet på nede på volvo, ved mammutkrysset. han har visst jobbet på scania før og skulle være best på dette feltet. Jeg stoler heller på en spesialist på feltet og med knall godt ry, enn noen som kan det sånn cirka på tronrud :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye deler! :P

bare småtterier, men alltid moro!

dfxkhxq3pzubzx94rbps.jpg

Forskjellen på sideblinklysene. (Begge er orginal BMW)

Men chrome pærene inni er ikke helt orginale :D

c95tyfrcuedc2asnn9mz.jpg

Det er sikkert ikke alle som liker at jeg har banna i kirka (bytta ut ///M fargene) Men jeg har faktisk ikke sett noen andre med dette, og jeg syns det passet fint inn med litt ekstra karbon :P Vi får se om jeg ikke bytter tilbake siden, men for nå synes jeg det så tøft ut.

3pzfsvq0zdp8o796k8rp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut, du gjør mye riktig med denne M bilen syns jeg 8) .

Fått meldt deg inn i CCN eller?

Jeg venter bare på å få giro og skjema i posten ;)

Patrick B; Jeg syns det går bedre på bilen med titansilber og karbon ;P Jeg tar selvfølgelig vare på ALT jeg erstatter med tanke på videre salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lekker bil! 8) Men forstår meg ikke på folk som skal skifte farge osv på Rondell`en til BMW og M-merket? Er jo selfølgelig ikke ødelegende på bilen i stor grad, men skjønner ikke vitsen? :?

Siden han har en del carbondeler synes jeg det passer med dette også i carbon.. Blir bra i helheten :)

men skjønner poenget ditt..

Fet bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg utenfor Statoil Farmandstredet idag, du henta en kar sikkert, for andre gangen jeg så deg var dere to i bilen :) Fin lyd i den!

Men jeg syns du skal kjøpe ekte karbon til emblemer, ikke sånn jallakarbon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det èr ekte karbon foran, bak har jeg ikke klart å oppdrive enda. Men det kommer selvfølgelig =) Jeg utførte en test om hvor ekte den falske karbonen så ut, den strøyk - min mor så forskjellen og kunne peke på det som var falsk. Det tok sikkert 3 minutter, men allikevel =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...