Frode D Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Samme her... Synd det er så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Nå har jeg nettopp hentet dyret på 4-beinskontroll. camber ble ikke justert ettersom denne skal være ganske drøy orginalt på m3, visstnok. Men spissing ble justert både foran og bak. De mente at jeg ville merke forskjell på dette i høyere hastigheter, så vi får se Jeg ville definitivt merke forskjell når det kom til dekkslitasje. uansett, gode ting! Hvem brukte du til 4-hjuls? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg har blitt anbefalt av så utrolig mange til å bruke en gærning som jeg ikke husker navnet på nede på volvo, ved mammutkrysset. han har visst jobbet på scania før og skulle være best på dette feltet. Jeg stoler heller på en spesialist på feltet og med knall godt ry, enn noen som kan det sånn cirka på tronrud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 mener og jeg har hørt at det er en eldre fyr(?) som er rå på det hos volvo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Har også hørt om han ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Yep, det er mannen 4beinskontroll med justering kommer på mellom 1500-2000. Det er jo noe du fort kan spare inn i dekk slitasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Nye deler! bare småtterier, men alltid moro! Forskjellen på sideblinklysene. (Begge er orginal BMW) Men chrome pærene inni er ikke helt orginale Det er sikkert ikke alle som liker at jeg har banna i kirka (bytta ut ///M fargene) Men jeg har faktisk ikke sett noen andre med dette, og jeg syns det passet fint inn med litt ekstra karbon Vi får se om jeg ikke bytter tilbake siden, men for nå synes jeg det så tøft ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Syns dette så ut til å bli ganske bra utifra bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Takk for det! Det er godt og høre, for det ser faktisk mye bedre ut i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Ser veldig bra ut, du gjør mye riktig med denne M bilen syns jeg . Fått meldt deg inn i CCN eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Utrolig lekker bil! Men forstår meg ikke på folk som skal skifte farge osv på Rondell`en til BMW og M-merket? Er jo selfølgelig ikke ødelegende på bilen i stor grad, men skjønner ikke vitsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Ser veldig bra ut, du gjør mye riktig med denne M bilen syns jeg .Fått meldt deg inn i CCN eller? Jeg venter bare på å få giro og skjema i posten Patrick B; Jeg syns det går bedre på bilen med titansilber og karbon ;P Jeg tar selvfølgelig vare på ALT jeg erstatter med tanke på videre salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Utrolig lekker bil! Men forstår meg ikke på folk som skal skifte farge osv på Rondell`en til BMW og M-merket? Er jo selfølgelig ikke ødelegende på bilen i stor grad, men skjønner ikke vitsen? Siden han har en del carbondeler synes jeg det passer med dette også i carbon.. Blir bra i helheten men skjønner poenget ditt.. Fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Så deg utenfor Statoil Farmandstredet idag, du henta en kar sikkert, for andre gangen jeg så deg var dere to i bilen Fin lyd i den! Men jeg syns du skal kjøpe ekte karbon til emblemer, ikke sånn jallakarbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Det èr ekte karbon foran, bak har jeg ikke klart å oppdrive enda. Men det kommer selvfølgelig =) Jeg utførte en test om hvor ekte den falske karbonen så ut, den strøyk - min mor så forskjellen og kunne peke på det som var falsk. Det tok sikkert 3 minutter, men allikevel =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå