Syse Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg har lenge hatt lyst på svarte felger, og har trodd at dette vil gå ypperlig sammen med min planer om karbon nyrer, sideluftinnsug, speilhus og dørhåndtak. Men det har jeg fort slått fra meg med tanke på at svarte ACS felger koster 73'000 og jeg vil ikke gå bort fra ACS felgene men så slo det meg, er det mulig, overhodet lovlig å lakke de svarte? Jeg blei litt nyskjerrig på hvordan de så ut og fikk en kompis til å "lakke" de. Jeg syns dette her ser helt sinnsykt ut og er uten tvil en sak jeg kunne tenkt meg med alle karbondeler på plass. Nå spørs det bare om jeg blir hatet og bilen tippa om noen ser hva jeg har gjort med ACS felger. Anyways.. Meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Sorte felger er ikke pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Du må for all del ikke lakke felgene sorte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 nå er jo ikke felgene sorte heller! mer gunmetal synes jeg da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Hjelper ikke, er ikke noe bedre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Med litt mer sorte detaljer på bilen, kunne du fint hatt sorte felger med chrome kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 syns vel ikke du bør lakke de helt svarte, men black chrome )eller hva det heter) tror jeg ville gjort seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Sort og krom er jo like fælt som bare sort eller bare krom. Ikke pent noen av delene Sort gunmetal på den sølvgrå bilen med all den andre karbonen så bare sinnsykt fett ut Gå for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Synes bilen hadde gjort seg med svarte felger jeg, samme slags fabrikat dem kommer fra... Et lite tips, er at YLINDGREN her på forumet selger noen 18" Zito felger... Sjekk "Bmw M3 Skrensetralle" for mer info ang. felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Nei nei nei nei.... Lakk heller Acs felgene gunmetal! Dessuten, som du sier.. Hvem bytter ut slike felger i noen som alle kan få på den lokale sjappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Godt spørsmål Superbeetle.. Her er et annet forslag, DPE SL5 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg ble litt interessert i baklyktene på den bilen der har du noen bedre bilder bakfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Så ikke at Svensson her var raskere enn meg gitt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Knalltøft Det hadde vært noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå