S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Så ikke at Svensson her var raskere enn meg gitt.. hehe satan for en kant på de felgene der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 DER har du bil og felger ja Kromregelen min på visst sees på med visse forbehold Har ikke du noen fete kantfelger på gang anders87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Er ille bra de DPE felga der, gjør seg på en e46 gitt Hehe, stemmer det Superbeetle, må ha "litt" kant vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Her ser du baklampene med lys også, Syse.. Hadde ikke blitt direkte stygge på bilen din tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Har tenkt samme tanken selv, men lurer litt på lovligheten av dette da... http://www.modbargains.com/product.aspx ... ils_E46_PR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 underkant av 300 spenn. Det skal bestilles når jeg får led lamper! Om installasjon av LED lamper på bilen lar seg gjøre uten komplikasjoner da? Noen som vet dette? Har hørt at det er masse pes med tanke på bytte av lysmodul samt koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe denne også, bare fordi skiltet matcha litt med det jeg har. Tror det ville vært kult å invistert i en stor fin dobbel garasje med bilene mine i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 hehe! fått testa frodeås tunnelen? kjørte der et par ganger i går, deilig tunnel å teste lyden i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Edit: Har vært innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 nei, har ikke hørt det! hørte at det var noe tellere der som telte antall biler men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Da har jeg nettopp kommet hjem fra Göteborg med en ACS rear diffuser. Fikk den for 3'000, så det tilsier da at den var godt brukt. Noe oppusing vil bli gjort, som for eksempel å bytte ut noen, om ikke samtlige, skruer som går rundt kromkanten. Ellers så trur jeg at jeg skrur diffuseren på den orginale skjermen og driter i å lakke den som fulgte med. Det koster sikkert mer enn å kjøpe en ny ved eventuellt salg uansett Jeg blir borte til over påske, men da vil jeg ha montert "xenon" interiørlyspærer, karbon nyrer, karbon ventilasjon panser samt ACS rear diffuser. Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Jammen, jeg har ikke fått gratulert med bilen! For en bil! Den siklet jeg på husker jeg, men økonomien stod ikke helt i stil. hehe.. Moro med lokale inne på forumet! Jeg er foressten telefonsupporten til 2mMy da han var innom deg.. hehe! Gleder meg til å se denne bilen videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Jammen, jeg har ikke fått gratulert med bilen!For en bil! Den siklet jeg på husker jeg, men økonomien stod ikke helt i stil. hehe.. Moro med lokale inne på forumet! Jeg er foressten telefonsupporten til 2mMy da han var innom deg.. hehe! Gleder meg til å se denne bilen videre! Hei mann! Tusen takk for det Jeg er storfornøyd, men den er ikke noe særlig å ha nå i dette været, så jeg er glad for å ha vinterdyret. Nå sitter jeg og pusser på rear diffuseren og lurer på om jeg ikke skal krome den opp på nytt, for å få den helt 100%. Blir nok montert i løpet av uka Det blir også "xenon" lys, nyrer og ventilasjon på panseret. Kan bli en koselig uke i garasjen Hehe, takk for støtten, neste vinter skal jeg kjøpe med vedlikeholdslader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Grattis med moro bil. blir spennende å se alle updates, var en kamerat av meg som hadde bilen når den gikk i stavanger bl.a har noen bilder. Har interiør listene blitt byttet, husker "aluen" var noe slitt når han hadde den. ser ut til den har fått en ny eier som er bra på vedlikehold. ps. var det bakfelgen som ble fikset opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Nice ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå