Gå til innhold

Min bimmer, E46 M3 *Solgt*

Syse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

underkant av 300 spenn. Det skal bestilles når jeg får led lamper! :P

Om installasjon av LED lamper på bilen lar seg gjøre uten komplikasjoner da? Noen som vet dette? Har hørt at det er masse pes med tanke på bytte av lysmodul samt koding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nettopp kommet hjem fra Göteborg med en ACS rear diffuser. Fikk den for 3'000, så det tilsier da at den var godt brukt. Noe oppusing vil bli gjort, som for eksempel å bytte ut noen, om ikke samtlige, skruer som går rundt kromkanten. Ellers så trur jeg at jeg skrur diffuseren på den orginale skjermen og driter i å lakke den som fulgte med. Det koster sikkert mer enn å kjøpe en ny ved eventuellt salg uansett :)

Jeg blir borte til over påske, men da vil jeg ha montert "xenon" interiørlyspærer, karbon nyrer, karbon ventilasjon panser samt ACS rear diffuser.

Hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jeg har ikke fått gratulert med bilen!

For en bil! Den siklet jeg på husker jeg, men økonomien stod ikke helt i stil. hehe..

Moro med lokale inne på forumet! Jeg er foressten telefonsupporten til 2mMy da han var innom deg.. hehe!

Gleder meg til å se denne bilen videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jeg har ikke fått gratulert med bilen!

For en bil! Den siklet jeg på husker jeg, men økonomien stod ikke helt i stil. hehe..

Moro med lokale inne på forumet! Jeg er foressten telefonsupporten til 2mMy da han var innom deg.. hehe!

Gleder meg til å se denne bilen videre!

Hei mann!

Tusen takk for det ;) Jeg er storfornøyd, men den er ikke noe særlig å ha nå i dette været, så jeg er glad for å ha vinterdyret.

Nå sitter jeg og pusser på rear diffuseren og lurer på om jeg ikke skal krome den opp på nytt, for å få den helt 100%. Blir nok montert i løpet av uka :D Det blir også "xenon" lys, nyrer og ventilasjon på panseret. Kan bli en koselig uke i garasjen :)

Hehe, takk for støtten, neste vinter skal jeg kjøpe med vedlikeholdslader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med moro bil. blir spennende å se alle updates, var en kamerat av meg som hadde bilen når den gikk i stavanger bl.a

har noen bilder.

m3-e46.jpg

m3-farge%20.jpg

m3-rolig.jpg

m3-rudskogen.jpg

m3-Sladding.jpg

m3-Sorthvit.jpg

Har interiør listene blitt byttet, husker "aluen" var noe slitt når han hadde den. ser ut til den har fått en ny eier som er bra på vedlikehold.

ps. var det bakfelgen som ble fikset opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...