Gå til innhold

masse bilder av sørlandets styggeste e30 til salgs:)

pingla
 Share

Anbefalte innlegg

fin e30 stv 320i 89mod selges:) kan begynne med det negative: svetter litt i en gummislange i motor rommet(bensin),litt dårlig kontakt i lysbryter,vindusvisker bak funker ikke,en liten park bulk under fanger bak,noen små rustflekker..(er jo en hvit bil) bare sånne tulle feil:)...ellers er bilen eu godkjent til mai 2009,den er blitt opplakkert i senere tid,alle bremserør er nettop blitt byttet til kobber rør,godkjent senket,nye angel eyes foran,nye original sota baklykter,alu på vinter,luisi ratt, innebygd anlegg med tillpasset basskasse,cd spiller,motor skal ha blitt deloverhalt for et par år siden:) strøkent interiør originalt.strøkent dashbord,hvite blinklys.el speil,sentral lås,takluke,utrolig sjelden hel å fin e30 som ikke bruker vann eller olje:) kmstand 300ca ..selges hbo 25 000 eller bud:) ring eller skriv pm hvis du lurer på noe.. tlf 93095477

bilen står i mandal:)innbytte vurderes:)

6maipsa0djumygx9i99g.jpg

kj3ujttkcwmrqezpn89e.jpg

oc5qz7bf87wmcnwyg4jp.jpg

8fy93u56mgns3wk272h7.jpg

uvl9m8buwrdunat2jwha.jpg:) :) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. litt vittig annonse i grunn. Noen som mener jeg burde forandre på noe er jo ett godt spm.. alle har sin smak og er vel i grunn bare overskriften som burde vært forandret på. forslag. :-)

Hvit e30 touring i orginal utførelse med trillebår dekk og hengerfeste. :-)

nei da. bilen er pen den men den svarte ikke til mine forventninger når jeg klikket på tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo her var jo alle positive he he :) stereo kabelen kan fjernes(ikke meg som har lagt den der),originale baklykter følger med,hengerfeste kan de som ikke trenger sånt skru av,de som vil ha plastikk bil kan kjøpe det,selv har jeg kjøpt ei infinity leppe som er på vei,har også ett sett rieger side skjørter som følger med hvis noen vil ha det..baklyktene ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bildene :) grunnen til at jeg ikke har felger til den er at jeg fant noen jeg ville ha på finn så jeg solgte mine :roll: gikk inn på finn en liten stund etterpå for å hente tlf nr til de nye felgene jeg ville ha men da var de solgt :roll: var forresten ikke felgene jeg tok bildet av d var hjulbuen..felgene er jo akkurat ikke så mye å skryte av hehe:) men greie te vinterdekka da..hvis ikke dette er et greit utgangs punkt så vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Hvorfor skal folk kritisere så jævlig?

Var kanskje en shabby bil i noen sine øyne, men hvis man ser litt mer på helheten..

Den ser jo fin ut i lakken og ellers velholdt.

Bare man fjerner det dillet som er satt på så tror jeg dette kan bli en helt grei ungdomsbil.

Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

ja det er jævli å noen kan klage å syte :lol: men men bilen ble solgt den å ny eier er fornøyd tror jeg da jeg ikke har hørt noe fra han i ettertid :) men må jo få sagt at lyktene ser myyye bedre ut i virkeligheten enn på bilder altså baklyktene ble jo helt ødelagt på bildene :(

Moderatoredit (R Andersen): Stenges siden bilen er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...