Haug530D Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 har fått kontakt nåskulle senda meg sporings nr . men det skulle ha vore her da. sist onsdag. men men. ja klart oppkrav er best. men eg stoler på folk.. Den eneste du kan stole på her i verden er deg selv, husk det, joda selvfølgelig er det mange ærlige folk der ute, men det er mange uærlige også.
boost Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 men har no ikkje fått pakke nr enno heller. gått nokon daga no.. kjipt. å ingenpakke.
boost Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 nei begynner å ser mørkt på dette.. betalte 17.2 men ikkje fått noe..
boost Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 har bedt om tilbake betaling no når han ikkje sender det.. jaggu unødvendig!!
boost Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 nei ser ut som eg må skrive han inn som useriøs selger, (svindler.) får ikkje kontakt med personen.. noen tips?
Friksen Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Detsverre..det "beste" er oppkrav men selfølgeli kan du risikere å få en stein i posten.. men tror man har rett til å opne pakken på posten før betaling for sikkerhets skyld!?! Ang km stand.. derfor er servicehefte et must.. man lurer ikke bare andre, men oxo seg selv..
boost Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 ja det er sant. men eg skal kun justere det nye instrumente til det som er rett.
bmw520 Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 huff, at d ikke kan være ærlige folk her håper d ordner seg for deg, ellers er vell et besøk med balltre neste steg
boost Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 er vel litt på kanten det:) men er jaggu irri.. eg håpar han ordner dette..
boost Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 nei har ikkje skjedd so masse her.. berre ta å besøk han den som vil .. å hels ifra meg!!! .
Ingebrigtsen Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Det er ikke samme karen som har vært på ferde her og da? Bare under et annet nick.. Begge er jo fra Trøndelag.. Kanskje dere skulle ha sammenlignet kontonr? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... sc&start=0
boost Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 noen som kan reise å besøke han? ska få betalt.. fan til idioter noen er!!
boost Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 bumpa denna.. sia det er halvt år sia eg betalte idioten.. veit pengane er borte. eg skulle justere km standen på gammle bilen min pga instrumente streika å fikk taki eit som hadde gått 30tusen for mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå