babjorn Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Skal hel lakkere BMW litt senere å lurte på hvordan farge dette er ? noen som har en liten peke pinne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Skal ikke si det for sikkert, men om det er en originalfarge så er det "CosmosSchwartz"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Noen som vet hvilken farge det er på den bilen som er i avataren min? Skulle få tak i lakk, men de fant ikke noe på den koden som sto i bilen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Jeg har cosmossort, synes ikke den er så sort som på bildet, men det kan være vanskelig å skille nyanser på bilder. Synes cosmossort er litt kjedelig, så ville heller valgt carbonsort som er en veldig mørk "blåfarge". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Jet Black da? Eller kanskje diamond black metalic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Har diamond sort nå,men den er litt grå aktig syns jeg..men nå har den stått i sola i ca 15år så da blir jo lakken matt,noen som har bilde av diamond sort bil som er rimelig ny lakkert ?? takker så mye for alle svar å tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Kan jo ligne litt på diamant svart, men syns også den er litt mer gråaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Jet Black er jo veldig svart da, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Synes den var litt for svart i forhold til diamantsvart. Her er iallefall min diamantsvart-metallic. dog ikke polert på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Samme farge som den som er på min,men syns den blir litt grå aktig..noen som har bilde av CosmosSchwartz?? takker for alle svar å bilder som jeg har fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 CosmosSchwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Takker Denne så litt mørkere ut,men likte den på toppen best..Noen som har peiling på fargen på den på toppen (E36 cab bilde) falt ganske bra for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå