Anderslien Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Jeg har prøvd å lage meg et nytt avatar bilde, men jeg får det ikke til. Får det ikke under 12kb hvis det skal være størrelsen som er tillatt her. For å få det under 12kb, må jeg ha mye mindre bilde, ellers så må jeg bruke sånn elendig bildeformat som gjør at bildet ser ut som det er tegnet. Hvordan gjør dere dette?
Deep Dish Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Legg ut bildet du vil bruke, så kan jeg ordne det til deg..... Evt, så er det bare å resize bilde i photo shop og lagre det i gif-format.!
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Brukte et lite program som het imageresizer (mener jeg å huske): http://www.microsoft.com/windowsxp/down ... rtoys.mspx Var fort gjort.
Vegar br. Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Jeg har nettopp lært meg det, så hjelper deg gjerne
oddis Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Er kjekt å kunne det selv. I ofte av mine tilfeller tar jeg kun en lite del av et svær bilde som avatar (skjærer ut). Og da hjelper det pent lite om den som skal hjelpe ikke vet hvor han skal skjære. Photobucket.com har vel også photo resizer.
Marius2002 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Bare send bilde på PM eller legg det ut her så fikser jeg gjerne det til deg i Photoshop.
Anderslien Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 Kan du gjøre det en gang til? Har markert bildet litt bedre.
Marius2002 Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 ///Dan kom meg i forkjøpet med den Anderslien, men jeg ordnet den andre lilla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå