_CoZm|C_ Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 ja, da var treffet over for min del.. Var bikkjekaldt men flott oppmøte synes eg! Tok litt bilder.. men legge de ut seinare..
awt Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Ble fornøyd med oppmøtet. Var nok over 30 biler innom, telte 27 biler den ene gangen. Bør gjenta dette ...når det er varmt.
John H Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Se her ja, fryktelig dumt eg ikke kunne denne helga, men håper det kommer et nytt treff når det nærmer seg sommeren da.
RoaldJ Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 ...starta en egen tråd med bilder på "bilder og showoff" jeg fint åm du kunne sladda skiltene på alle bildene Cosmic Forstørrer du det ene, er ingen problem å se nr.
_CoZm|C_ Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 ...starta en egen tråd med bilder på "bilder og showoff" jeg fint åm du kunne sladda skiltene på alle bildene Cosmic Forstørrer du det ene, er ingen problem å se nr. sletta d så va usladda.. kan legga de ut på showoff eg og då men blir kje idag..
Oderschvank Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 rakk ikkje treffet, va i bergen å henta bil me broren min, va vel i haugesund i 5 tiå, tror eg traff eindel av dåkker så sko opp imot bergen på vei inn t haugesund:)
BMWPower Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Du meine vel 323i å 325 mpower Hehe... Kjekke e de uansett
GooraN Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 heilt syke bilar, spess tore sinn.. hørres ut så ein jumbojett så kom flyganis når han dro ann ut på parkeringsplassen... fy fan så syk bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå