Frode D Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Har en 1996 328i med telefon, men har aldri fått den til å funke. Det står bare "simkarteprüfen" når jeg putter simkortet nedi. Noen som kan hjelpe? Skjønner ikke tysk heller, så sliter med hva ting betyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madmid04 Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 "Sim-Karte prüfen" betyr "Sjekk simkort". Kan være at sim kortet ikke sitter helt som det skal, at det ikke er kontakt eller at det ikke er kompatibelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Bruke søkerfungsjonen "Søk i forumet" http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ht=telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 "Sim-Karte prüfen" betyr "Sjekk simkort".Kan være at sim kortet ikke sitter helt som det skal, at det ikke er kontakt eller at det ikke er kompatibelt. Okei, da tror jeg ikke sim-kortet mitt er kompitabelt Takker for svar! Bruke søkerfungsjonen "Søk i forumet" http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ht=telefon Joda, jeg visste det kom en slik bedreviter med "det finnes en søkefunksjon"-kommentar.. Men dette er ingen E39 det er snakk om og jeg har ingen slik boks baki bagasjerommet som det er snakk om i denne tråden. Jeg har lest hele tråden før og prøvd å få det til uten hell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 jeg har en 98mod e36 sedan med telefon,å da sitter den boksen bak ett lokk i venstre side i kofferten. bruker du org spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 ÅÅh? Jeg fant ikke noe under det dekselet.. Gidder du ta et bilde og vise hvor den ligger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 "Sim-Karte prüfen" betyr "Sjekk simkort".Kan være at sim kortet ikke sitter helt som det skal, at det ikke er kontakt eller at det ikke er kompatibelt. Okei, da tror jeg ikke sim-kortet mitt er kompitabelt Takker for svar! Bruke søkerfungsjonen "Søk i forumet" http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ht=telefon Joda, jeg visste det kom en slik bedreviter med "det finnes en søkefunksjon"-kommentar.. Men dette er ingen E39 det er snakk om og jeg har ingen slik boks baki bagasjerommet som det er snakk om i denne tråden. Jeg har lest hele tråden før og prøvd å få det til uten hell... -------------------------------------------------------------------------------- Du kan lese da? Denne kommentaren står på side 1 i den linken: Bjørn 320 Generalmajor prosjekt34 skrev: Vær obs på at den leseren kan trøble med telenorkort.. Anbefaler netcom, da jeg har veldi gode erfaringer med de simkortene i bil. I tillegg må du bestille 5v simkort av gamletypen. De nye simkortene vil ikke fungere i leseren, det har det vertfall ikke gjort i mine e39`er....! Lesaren framme i telefonen ja. Men viss du brukar den som er bak i bagasjerommet skal det fungere bra... Samme problemet med min E36... _________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Du kan lese da? Denne kommentaren står på side 1 i den linken: Bjørn 320 Generalmajor prosjekt34 skrev: Vær obs på at den leseren kan trøble med telenorkort.. Anbefaler netcom, da jeg har veldi gode erfaringer med de simkortene i bil. I tillegg må du bestille 5v simkort av gamletypen. De nye simkortene vil ikke fungere i leseren, det har det vertfall ikke gjort i mine e39`er....! Lesaren framme i telefonen ja. Men viss du brukar den som er bak i bagasjerommet skal det fungere bra... Samme problemet med min E36... _________________ Beklager at jeg var litt kvass.. Men slik er det av og til. Men problemet er at jeg ikke finner kortleseren baki bilen.. macrom: Kan du merke på bildet hvor leseren er?n Får ikke sett etter før jeg kommer hjem fra nordsjøen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Det er den svarte boksen inni rommet der, putt inn kortet (store typen) frå toppen. Og jo, du har nok den boksen...viss du ikkje finn den så får du leite meir! Har sjøl E36 og boksen ser prikk lik ut der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 stemmer det bjørn320 ja. bruker dere org spiller?får ikke lyd i høytallerene når telefonboksen er tilkoblet. med uorg spiller,hakke prøvd med orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Bjørn 320: Det var ikke bilde av min bil, så er ikke for sikker på at den boksen er der. Men skal sjekke straks jeg er komt hjem fra nordsjøen.. macrom: kommer det et "biiiip" når du skrur på tenningen? Den lyden kommer i mine høytalere når jeg tar på tenningen vertfall.. Jeg har ikke org spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 ja har den lyden,men kan ikke skjønne hvorfor det ikke skal bli lyd når tlf er tilkobblet;\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hmm, det er litt kjedelig.. Hva sier onkel til at vi bruker integrert (håndholdt) telefon da? Men gidder du merke av på bildet hvor jeg skal stikke inn kortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 stemmer det bjørn320 ja. bruker dere org spiller?får ikke lyd i høytallerene når telefonboksen er tilkoblet. med uorg spiller,hakke prøvd med orginal Funkar fint det ja, men eg har original cd-spelar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå