Gå til innhold

Hvordan får jeg telefonen til å virke?

Frode D
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 1996 328i med telefon, men har aldri fått den til å funke. Det står bare "simkarteprüfen" når jeg putter simkortet nedi.

Noen som kan hjelpe? Skjønner ikke tysk heller, så sliter med hva ting betyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sim-Karte prüfen" betyr "Sjekk simkort".

Kan være at sim kortet ikke sitter helt som det skal, at det ikke er kontakt eller at det ikke er kompatibelt.

Okei, da tror jeg ikke sim-kortet mitt er kompitabelt :( Takker for svar!

Bruke søkerfungsjonen "Søk i forumet" http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ht=telefon

Joda, jeg visste det kom en slik bedreviter med "det finnes en søkefunksjon"-kommentar.. Men dette er ingen E39 det er snakk om og jeg har ingen slik boks baki bagasjerommet som det er snakk om i denne tråden. Jeg har lest hele tråden før og prøvd å få det til uten hell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sim-Karte prüfen" betyr "Sjekk simkort".

Kan være at sim kortet ikke sitter helt som det skal, at det ikke er kontakt eller at det ikke er kompatibelt.

Okei, da tror jeg ikke sim-kortet mitt er kompitabelt :( Takker for svar!

Bruke søkerfungsjonen "Søk i forumet" http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... ht=telefon

Joda, jeg visste det kom en slik bedreviter med "det finnes en søkefunksjon"-kommentar.. Men dette er ingen E39 det er snakk om og jeg har ingen slik boks baki bagasjerommet som det er snakk om i denne tråden. Jeg har lest hele tråden før og prøvd å få det til uten hell...

--------------------------------------------------------------------------------

Du kan lese da? Denne kommentaren står på side 1 i den linken:

Bjørn 320

Generalmajor

prosjekt34 skrev:

Vær obs på at den leseren kan trøble med telenorkort.. Anbefaler netcom, da jeg har veldi gode erfaringer med de simkortene i bil. I tillegg må du bestille 5v simkort av gamletypen. De nye simkortene vil ikke fungere i leseren, det har det vertfall ikke gjort i mine e39`er....!

Lesaren framme i telefonen ja. Men viss du brukar den som er bak i bagasjerommet skal det fungere bra...

Samme problemet med min E36...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lese da? Denne kommentaren står på side 1 i den linken:

Bjørn 320

Generalmajor

prosjekt34 skrev:

Vær obs på at den leseren kan trøble med telenorkort.. Anbefaler netcom, da jeg har veldi gode erfaringer med de simkortene i bil. I tillegg må du bestille 5v simkort av gamletypen. De nye simkortene vil ikke fungere i leseren, det har det vertfall ikke gjort i mine e39`er....!

Lesaren framme i telefonen ja. Men viss du brukar den som er bak i bagasjerommet skal det fungere bra...

Samme problemet med min E36...

Beklager at jeg var litt kvass.. Men slik er det av og til. Men problemet er at jeg ikke finner kortleseren baki bilen..

macrom: Kan du merke på bildet hvor leseren er?n :oops:

Får ikke sett etter før jeg kommer hjem fra nordsjøen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn 320: Det var ikke bilde av min bil, så er ikke for sikker på at den boksen er der. Men skal sjekke straks jeg er komt hjem fra nordsjøen..

macrom: kommer det et "biiiip" når du skrur på tenningen? Den lyden kommer i mine høytalere når jeg tar på tenningen vertfall.. Jeg har ikke org spiller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...