Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Autofil starter i kveld, med testing (og drifting) av e92 m3 på Rudskogen.

Dette må sees!

Ut fra bildene i Autofil så det ut som de hadde e61 m5 på banen samtidig, men usikkert om denne blir testet i samme programmet.

edit: kanalen er nrk3 og tidspunktet er 20.00 om jeg ikke husker feil.

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det går på NRK 3 i kveld, å i reprise på NRK 2 i morgen, men jeg må nok skuffe dere ang. nye M3, den ble bare vist i reklamen, men programmet med den er det alle siste som skal sendes denne sesongen, i følge autofil/nrk

Skrevet
Det går på NRK 3 i kveld, å i reprise på NRK 2 i morgen, men jeg må nok skuffe dere ang. nye M3, den ble bare vist i reklamen, men programmet med den er det alle siste som skal sendes denne sesongen, i følge autofil/nrk

Da får vi bare smøre oss med tålmodighet :D

Skrevet

Samme som i fjord dette... med M6n. Den ble lovet i lang tid, så kom den i siste episode, forventningene var skyhøye og de fleste ble skuffa. Kommer til å skje igjen.

Skrevet

NRK vet at BMW's M-biler trekker seere og derfor brukes de i reklamen. Dårlig gjort men forståelig. For at de skal ha noen seere gjennom sesongen er de vel nødt til å gjøre det slik. Er ikke folk flest møkk lei av han tullingen uten hår som egentlig ikke vet noe om biler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...