Mexos Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Nå sitter jeg her klam, adrenalinfyllt, våryr, sjalu og helt bestemt på at en slik skal jeg ha meg! Tar sikkert 10 år før jeg får råd men Elsket avslutningen med m5'n som kom forbi Betyr det at det kommer reportasje med M5 etterhvert og? Nei detta var moro
Scirre Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 viste de m3'n der likevel? hva var det tullet med noen som sa den ikke kom da? =/ *skuffet*
Ad|oS Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Håper virkelig på det ja... Er jo ikke mindre rå den M5'en i forhold til M3.
pbk Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 viste de m3'n der likevel? hva var det tullet med noen som sa den ikke kom da? =/ *skuffet* Det kommer reprise. Sjekk NRKs websider.
aLan Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Det var bare helt rått. Rakk akuratt å komme inn døra etter trening så startet m3 innslaget. Ble kanskje litt haste kjøring fra Lade i Trondheim til Sjetnemarka, men måtte jo få med seg dette. Utrolig tøft.
Steffan C Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Det er mange som kan matche BMW på komfort, det mange som kan matche BMW på sportselig preg! Men den kombinasjonen i samme bil er det ingen som kan matche Det er slik som er artig å høre fra en mann med så mye bil & race erfaring . Ellers så syns jeg det er helt topp at Autofil er tilbake på skjermen. Super med et norsk bilprogram, som det forøvrig er alt for lite av her på berget . Scirre: Reprise på NRK2 imorgen kl 21:25.
Øyvind L. Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 ZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzz..... Å påstå at å lette en bil ikke gjøre noe på egenskapene er jo litt spesielt. Rart hvorfor STCC bilen til Tommy er ribbet for alt unødvendig da!. Kul bil, me klarer de ikke annet enn å drifte med M3ene? Kan de ikke ta en skikkelig test også på den. Teste om den tar svinger og kurver som den bør gjøre.. Typisk Autofil test..
badsha Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 for de som ikek har settn http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/338502
Anderslien Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 ZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzz.....Å påstå at å lette en bil ikke gjøre noe på egenskapene er jo litt spesielt. Rart hvorfor STCC bilen til Tommy er ribbet for alt unødvendig da!. Kul bil, me klarer de ikke annet enn å drifte med M3ene? Kan de ikke ta en skikkelig test også på den. Teste om den tar svinger og kurver som den bør gjøre.. Typisk Autofil test.. Selvsagt gjør det noe med egenskapene på en bil hvis du ribber hele bilen. Men de prata ikke om å ribbe hele bilen. De prata om å sette på litt andre typer lettere slanger og bare sånn småtteri. Og det hadde ingen innvirkning. Da burde bilen heller chippes, fordi det gjør mye mer. Det var det de sa Må bare si at den M3'en var helt sinnsyk!
Mexos Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 ZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzz.....Å påstå at å lette en bil ikke gjøre noe på egenskapene er jo litt spesielt. Rart hvorfor STCC bilen til Tommy er ribbet for alt unødvendig da!. Kul bil, me klarer de ikke annet enn å drifte med M3ene? Kan de ikke ta en skikkelig test også på den. Teste om den tar svinger og kurver som den bør gjøre.. Typisk Autofil test.. Selvsagt gjør det noe med egenskapene på en bil hvis du ribber hele bilen. Men de prata ikke om å ribbe hele bilen. De prata om å sette på litt andre typer lettere slanger og bare sånn småtteri. Og det hadde ingen innvirkning. Da burde bilen heller chippes, fordi det gjør mye mer. Det var det de sa Må bare si at den M3'en var helt sinnsyk! Slik jeg tolket det han sa mente han at det ikke var vits å fjerne ting som ac-pumper og småting for å lette den foran pga. vektfordelingen vil da bli påvirket og kjøreegenskapene dårligere slik at bilen vil prestere dårligere. Ribber man derimot en hel bil både foran og bak, slik at vektfordelingen blir den samme, men vekten lavere, vil nok Tommy også mene det hjelper på. Er jo slik bilene hans er lettet. Dette var min tolkning av hans utsagn ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå