Cise Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Bmw 320i E36 Ting som er blitt gjort/skal gjøres: -M3 Sport-skinn interiør -Effektanlegg DTM-Scorpion -M3 front fanger -M3 speil -Rieger frontleppe -M3 side-skjørt -M3 bakfanger( -angle-eyes -Xenon -tåkelys -bakrute-senker -Sorte nyrer -nye bak-lys -DVD-skjerm og spiller -M- gulv matter -Nytt senkesett -Sota vinduer -girkule m/lys -carbon-ramme i instrumenter -M-pedalsett -Sota front-blink når jeg kjøpte den 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Fin bil! Gjorde seg med sommerfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Fin bil, med deilige sommersfelger.. Savner bilde av bilen bakfra. Hva slags AE har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Så fin ut er Det rieger leppe som står på? Vurderer å kjøpe slik selv, men er enda litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 Så fin ut er Det rieger leppe som står på? Vurderer å kjøpe slik selv, men er enda litt usikker. takk det er riger leppe ja.. er den som hører til infinity kittet tror jeg.. står ivertfall det på lappen som henger inni leppa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 er et gammelt bilde da men.. kan se imorra om jeg kan få tatt noen nye bilder med den nye potta Fine de M-mattene(men er ikke til å få snø og sånt på..) har bare noen vanlige gummi matter nå da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 er et gammelt bilde da men.. kan se imorra om jeg kan få tatt noen nye bilder med den nye potta Fine de M-mattene(men er ikke til å få snø og sånt på..) har bare noen vanlige gummi matter nå da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 ble en gang for mye der gitt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Fikk da tatt noen bilder idag.. Foresten.. noen som vet åssen man kobler opp ledninger til tåkelys?? trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Følger et koblingsskjema med org nett iallefall... Kan se litt vanskelig ut, men er ikke det... Jeg syntes btw at det er litt kult uten grøftelys jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Fin bil. Og rett skiltplate:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Følger et koblingsskjema med org nett iallefall...Kan se litt vanskelig ut, men er ikke det... Jeg syntes btw at det er litt kult uten grøftelys jeg da:) det følgte ikke med ledningsnett når jeg kjøpte tåkelysa.. fikk bare lysa, et relè og bryteren som skal stå inne inne i bilen.. så lurer på om jeg må ringe til GS å få de til å sende meg et.. hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Og jeg kan jo ikke kjøre med parklys hele tia heller:P hehe.. må jo vise at jeg er en bimmer med angle-eyes og tåkelys:Phehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Fin bil. Og rett skiltplate:) takker må jo ha skiltplaten.. hehe.. får nytt skilt med flagget på imorra håper jeg.. "venter spent" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 må vel kansje ta litt oppdateringer her nå ja:P det som har skjedd den siste tia: -Radiator-helvete: måtte bytte den 2 ganger(!!) for den nye jeg fikk var det hull i når jeg fikk den ny.. jaja.. fikk tak i en ny en og den var tett(heldigvis). -Nye skilt. -Tåkelys: får vel aldri somla meg til å få ringt GS men.. skal gjøre et forsøk til uka å prøve å huske å ringe de.. -Sommerskoa er på!! -vurderer å kjøpe xenon-kitt.. men er ikke helt sikker på åssen man gjør det men det følger vel med åssen man gjør det i pakka(?) men hvor jeg skal kjøpe det er uvist ennå.. -M3 speil: skal ha med blink og el. noen som vet hvor jeg kan få tak i det til en billig penge? slenger ut noen bilder også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Syns det ser ut som du har xenon jeg? =) Fin bil det her, er godt på vei syns jeg. Ville investert i noen M-lister og lakka den lista over skiltet. Syns faktisk den var tøff med de dekslene i fronten jeg Xenon er griseenkelt å montere. Går like fort som å bytte pærer. Må bare feste ballastene en plass (borrelås f.eks) og borre hull i koppene til lyktene pga kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå