Cise Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Da er bilen hjemme igjen ja : D skal komme med noen bilder etterhvert. Må bare få montert litt først. off mye som skal flyttes over ja. men men bare å ta seg tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 ble den svart nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 ble nok ikke det gitt. gikk for orginal fargen. men ville nok hatt den liitt mørkere men men. for bare være sånn. fin ble den ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Dette blir bra,blir morro å se resultate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Noen bilder. skulle vel egentlig ha tatt noen flere bilder men. Går ihvertfall fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Må si jeg misunner deg ikke å justere de dørene etterhvert. Det er en drittjobb å få det perfekt Men bilen blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 var et helsikke det med dørene ja.. men fikk de nå på plass da.. er ikke helt sikker på om de er helt justert med ser og føles sånn ut.. Har ikke vært noe flink med å ta bilder.. for ville få den ferdig fort som faen men ting tar tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 den er ikke vasket på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Ser veldig bra ut! Håper du har en anna bil å bruke i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 er på leit ennå.. skal ikke kjøre min ivertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 er ikke helt ferdig med monteringa.. mangler spoileren men pga at de som lakka greide å tuste vekk bremselyset så venter jeg med den.. men skal på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 fint å se at du ga bilen nytt liv igjen! Når jeg lakkerte min ble den vaktisk litt mørkere i lakken, men lakkereren brukte rundt 5liter med klarlakk på hele bilen så kan hende det gjor at den ble litt "mørkere" eller dypere i fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 måtte nesten det for er forsatt mye bil igjen her.. motoren funker og alt er bare greit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Ferdig for vinteren ivertfall.. har nok litt ting jeg skal få gjort med den iløpet av vintern da.. men godt å få den såpass ferdig da.. Godt å få kjøre den litt.. Noen bilder fra istad.. kun mobil da Har ikke rukket å fått polert den heller ennå så.. litt for kaldt til det.. Veldig fornøyd men blir nok nye felger til sommeren igjen tror jeg.. og annen type senk.. Det som mangler er øyelokk, sideskjørter og rieger-leppa.. men det kommer på iløpet av vinteren tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Kjempe pen bil Helt lik min utseendemessi nesten Likte godt lyktene bak, har tenkt på å få tak i mørke selv lenge, men var usikker på hvordan de kom til å se ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå