Cise Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 Takk for det ja er ikke stor forskjell der nei Hadde de som er på bildene på første siden før de jeg har nå og må si at disse er mye finere en de jeg hadde før.. hadde gjort seg på bilen din de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Må nesten ha noen nye felger til sommeren tenker jeg og er litt i tvil her.. står mellom bbs ch(koster mye men har veldig lyst på), bbs lm og M6 felger. så hvis noen hadde gidda å shoppe litt for meg hadde det vært fint på den gråe da seff takker hvis noen gidder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 skal du ha m6, gjør noe gøy med dem, ellers blir de "kjipe" på grå bil... jeg har lyst på lm i 18 til min... sikler MYE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 hva er det å gjøre med de da? lakke de? farge? hadde vært gøy med lm og ja så blir vel en av de tenker jeg.. ch koster flesk så og er ikke mye av det til en rimelig penge.. tror det hadde gjort seg med lm på din ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Fikk tid til 2 Fikk ikke til bakfelgene men hmm, her er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Noen som gidder å modde felg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 BBS LM, eller muligens Brock B1 (men da må du isåfall også senke MASSE) =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 http://rimstyle.com/products/detail/?category=alloy_wheels;type=cades_tyrus_gb;model=1220;id=CATYR-GB-ID1220-D18-W80l80-P5120-E35l35 http://rimstyle.com/products/detail/?category=alloy_wheels;type=cades_tyrus_hs;model=1220;id=CATYR-HS-ID1220-D18-W80l80-P5120-E35l35 Jeg tror en av disse hadde kledd bilen din ganske godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 hadde litt sansen for de i svart jeg.. hmm.. må nok tenke litt her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Noen som har handla fra Beckmeister.no før? positivt? ser de har CSL kopi felger der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Du kan få kjøpe disse uten dekk om jeg kjøper meg nye http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=176266 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Stilig farge på denne altså Deilig å se fler nylakkerte E36'er. Ta godt var på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Har vel egentlig bestemt meg for åssen felger det blir nå blir nok csl replika fra beckmeister.no. venter bare på svar om pris så er det vel i boks tenker jeg;) 8.0 foran og 8.5 bak. Tips om dekk dim?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Da blir det CSL replika felger på meg til sommeren da:) bestilt fra beckmeister.no.. virka som gode replika det.. produsert i italia. eneste som ikke er likt er skriften i senteret(tror jeg) Gleder meg til de kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Nå har det seg sånn at jeg må nok få senka bilen litt mer til sommeren jeg har 30/30 senk på bilen nå(bilstein dempere og fjører som jeg ikke husker i farta) lar det seg gjøre og bare bytte fjørene? tenkte å ha enten 60/40 fjører eller kansje 45-50 foran og 30 bak. Ser koed selger noe fra eibach og FK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå