Cise Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 For nok bare ta en sjans og krysse fingre for at det går bra. Vil nok tikke en god del i førsten men pleier å gi seg etterhvert. Satser på å få henta den imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Min tikker i 2 sekunder ca... Problemet er vel heller om den vil starte på alle sylinderene med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Er det bare meg eller er throwing stars og gult i fjærn og tåkelys inn for tiden? Synes alle e36 tråder jeg er innpå har det.. men ellers en fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Er det bare meg eller er throwing stars og gult i fjærn og tåkelys inn for tiden? Synes alle e36 tråder jeg er innpå har det.. men ellers en fet bil Tja, jeg har ikke gule lys så ikke alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Fikk henta ut bilen på tirsdag var godt å se den igjen. Til tross for flatt bakdekk så starta den på første turn. Ingen tikking eller rusing Var som at den var starta for en time siden. God følelse det ja Fikk pakke fra koed igår med lykter, fjører til bak og litt div. Så da blir det litt montering i helga. Godt å ha noe å skru på igjen. Kommer med bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Fra dagen den kom ut igjen Nå med nye lykter og blink! Slipper å bruke tape for at blinken skal holde seg fast (var knekt feste på lykta) Fått pusset siste felg blank også men er ikke helt fornøyd for tror jeg slipte litt for mye på sveisene så det er noen små innhukk på kanten , men for se hva jeg gjør hvis jeg ikke er fornøyd med det. Lakkingen av felgene er også igang. Noen strøk igjen da men. Fikk også bak-dekka idag. Blir 215/40 bak og 205/40 foran så for vi se åssen det går men fikk bare bakdekka da. Rart at ikke dekkonline sender alle på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Fikk montert x-bracen jeg bestilte i vinter nå nettopp. Må si at det var ikke det verste jeg har holdt på bilen. Monterte i "Nutserts" i vangen og skrudde det fast. Etter som jeg har lest så er vist den løse gjengene det verste med jobben men syntes det gikk grei jeg. Litt hardt i starten men ellers gikk det greit. (JA det er skittent der!!) Har ikke fått prøvd bilen noe ennå men må vel ta en tur snart tenker jeg. Lurer også litt på fargen jeg skal ha på senter-dekselene til felgene ennå. Tenkte denne fargen: Eller kanskje bilfargen men noe mørkere. Hva tror folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Samme farge som bilen, det tror jeg kan bli kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Ja tror nesten jeg skal gjøre det. Kan jo evt. prøve meg på plastidip hvis jeg vil forandre Var ute nå nettopp å testa bilen og merket at bilen ble noe stivere i vridningen ja. Mye mindre knepping overalt en før. Fikk faktisk litt hjulspinn når jeg svinger inn i gården også Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Kul den bilen din! Flere bilder av bilen bakfra så man ser eksosen? Og hvor stiv er egentlig bilen på de coilovera uten hardhetsjustering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Bare å hyle ut en dag i fint vær eller "ok" vær, så kan vi ta noen bilder Er i Grimstad enda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Skal se om jeg kan få knipsa noen bilder iløpet av helga. Tror jeg skal mekke litt på eksosen litt etterhvert. Kanskje kappe av stussene å sveise på noen rette noen(er DTM nå) Den føles nokså stiv ut. Sitter ivertfall å hopper i settet i bilen hehe, men virker som grei kvalitet med tanke på prisen på de ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Bare å hyle ut en dag i fint vær eller "ok" vær, så kan vi ta noen bilder Er i Grimstad enda hehe Jaja. kan vi godt vettu. For bare se en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Felgene dine blir utrolig bra Bilen din ser utrolig bra ut også ! Blir den å se under Cars & Coffee neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Blir gromt med orange kant! Senter i bilens farge hadde sett veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå