Gå til innhold

Cise`s 320i E36

Cise
 Share

Anbefalte innlegg

For nok bare ta en sjans og krysse fingre for at det går bra. Vil nok tikke en god del i førsten men pleier å gi seg etterhvert. Satser på å få henta den imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Fikk henta ut bilen på tirsdag :) var godt å se den igjen. Til tross for flatt bakdekk så starta den på første turn. Ingen tikking eller rusing :) Var som at den var starta for en time siden. God følelse det ja :) Fikk pakke fra koed igår med lykter, fjører til bak og litt div. Så da blir det litt montering i helga. Godt å ha noe å skru på igjen. Kommer med bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra dagen den kom ut igjen :)

x8id9fqied8sszuwa7b5.jpg

Nå med nye lykter og blink! Slipper å bruke tape for at blinken skal holde seg fast :lol: (var knekt feste på lykta)

ua7o5yr7u3ori1dsxl37.jpg

Fått pusset siste felg blank også men er ikke helt fornøyd for tror jeg slipte litt for mye på sveisene så det er noen små innhukk på kanten [-X, men for se hva jeg gjør hvis jeg ikke er fornøyd med det.

anfwii87cntt0r6a7jdk.jpg

Lakkingen av felgene er også igang. Noen strøk igjen da men. 282vmiax4u8qkof588qf.jpg

Fikk også bak-dekka idag. Blir 215/40 bak og 205/40 foran så for vi se åssen det går [-o< men fikk bare bakdekka da. Rart at ikke dekkonline sender alle på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert x-bracen jeg bestilte i vinter nå nettopp. Må si at det var ikke det verste jeg har holdt på bilen.

7en1t06ml22penp0doos.jpg

i5i8o5x176bcvdx5v403.jpg

Monterte i "Nutserts" i vangen og skrudde det fast. Etter som jeg har lest så er vist den løse gjengene det verste med jobben men syntes det gikk grei jeg. Litt hardt i starten men ellers gikk det greit.

b8h953advs68ndp0s5yd.jpg(JA det er skittent der!!)

6g0nvhr1zsrydy6rqxps.jpg

Har ikke fått prøvd bilen noe ennå men må vel ta en tur snart tenker jeg.

Lurer også litt på fargen jeg skal ha på senter-dekselene til felgene ennå.

Tenkte denne fargen:vyro03gtaygrr7l2pjkt.jpg

Eller kanskje bilfargen men noe mørkere.

Hva tror folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror nesten jeg skal gjøre det. Kan jo evt. prøve meg på plastidip hvis jeg vil forandre ;)

Var ute nå nettopp å testa bilen og merket at bilen ble noe stivere i vridningen ja. Mye mindre knepping overalt en før. Fikk faktisk litt hjulspinn når jeg svinger inn i gården også ;) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg kan få knipsa noen bilder iløpet av helga.

Tror jeg skal mekke litt på eksosen litt etterhvert. Kanskje kappe av stussene å sveise på noen rette noen(er DTM nå) Den føles nokså stiv ut. Sitter ivertfall å hopper i settet i bilen hehe, men virker som grei kvalitet med tanke på prisen på de ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...